wap.tog-sim.dk
Vis tråd
[ Payware Addons ]
TS Tools
[knudbe - 15/06/2011 21:46 ]
Jeg har TS Tools 2 men har aldrig brugt det. Det er udviklet i 2003, altså ca. 8 år gammelt -
Jeg ville ikke bruge penge på et 8 år gammelt program baseret på et håb om at ORTS skulle gå hen og blive fremtidens simulator.
Hvis det skulle vise sig at ORTS bliver fremtidens simulator, så kan man sikkert finde TS Tools 2 et eller andet sted. Men jeg tror bare ikke på at ORTS nogensinde bliver fremtidens simulator.
Det er nok muligt at det er open source og derfor gratis, men Linux er også open source og det samme er Libre Office, men alligevel vælger folk at bruge Microsoft Windows og Microsoft Office selv om det koster.
Jeg vil heller ikke påstå at RailWorks bliver fremtidens simulator. Men risikoen er der, da der i øjeblikket ikke er noget reelt alternativ som har en tilfredsstillende kvalitet og brugervenlighed.
[ Payware Addons ]
TS Tools
[bl - 15/06/2011 07:17 ]
At investere i ting til MSTS er nok ikke helt spildt, da ting til MSTS uden videre kan bruges i ORTS, som jo er en gratis simulator, der er under en rivende udvikling. Den risikerer at blive fremtidens togsimulator.
Bjarne
[ Payware Addons ]
TS Tools
[knudbe - 15/06/2011 00:40 ]
Helt ærligt, så er det nok lidt spild af penge at købe noget til MSTS...
Prøv hellere at kigge på RailWorks. Og vi kan sagtens bruge flere ruter til RW :)
[ Payware Addons ]
TS Tools
[Jarkil - 14/06/2011 22:48 ]
Er der nogen der har prøvet at bruge TS Tools eller TS Tools 2 og kan sige om den er værd at købe?
(Til dem der ikke ved hvad det er så er det et hjælpeværktøj til rutebygning)
mvh Jarkil

Tilbage til forum

* Tilbage til forsiden *