| wap.tog-sim.dk |
Vis trĺd |
| [ Real-Life-Tog ] Jernvugge |
| [SorenA - 05/04/2011 18:04 ] |
| Tror det er noget hjemme fusk sĂĄ at sige, mener man engang har brugt "den" til at fĂĄ afsporede tog tilbage igen. |
| [ Real-Life-Tog ] Jernvugge |
| [MetroHenrik - 05/04/2011 13:56 ] |
| Hej Alle. Jeg er blevet spurgt af min chef, der mener jeg er tognørd, hvad en "jernvugge" er for en dims. Den bruges i forbindelse med anlæg eller vedligehold af jernbane. Nogle bud? Henrik |