wap.tog-sim.dk
Vis trĺd
[ Real-Life-Tog ]
Jernvugge
[SorenA - 05/04/2011 18:04 ]
Tror det er noget hjemme fusk sĂĄ at sige, mener man engang har brugt "den" til at fĂĄ afsporede tog tilbage igen.
[ Real-Life-Tog ]
Jernvugge
[MetroHenrik - 05/04/2011 13:56 ]
Hej Alle.
Jeg er blevet spurgt af min chef, der mener jeg er tognørd, hvad en "jernvugge" er for en dims. Den bruges i forbindelse med anlæg eller vedligehold af jernbane.
Nogle bud?
Henrik

Tilbage til forum

* Tilbage til forsiden *