Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
Det lever stadig

Udskriv debat

  Det lever stadig
Skrevet af NicPaHa, 24/12-2012 01:32 (#1)

Hey,

MSTS er dødt for de fleste - men ikke hos mig. Jeg har også RailWorks, men spiller det ikke så meget - min PC synes måske lige det er krævende nok, så lige for tiden spiller jeg meget Microsoft Train Simulator - det gamle, gode og velkendte MSTS!

For et par ugers tid siden kørte jeg Købehavn - Sønderborg, for derefter at køre tilbage igen. Et par ture mellem Odense og København har også fundet sted - og en tur fra Malmø til Hamborg har også været aktuel, med 325 km/t gennem Danmark. Turen blev kørt på 2½ time, og der var faktisk en del stops undervejs (Cph, Htå, Kd, Ti/Tinglev, Pa/Padborg, Rendsburg, Neumünster og Hamborg).

Lige nu har jeg en path Hamborg - København/Østerport, med følgende køreplan. Jeg har oprettet det som en aktivitet, og lod MSTS beregne køreplanen. Fra Hamborg Hbf til Brocksted lå jeg med 1-1½ minuts forsinkelse, men jeg ankom FØR tid til Brocksted - og jeg kører 130 (må køre 140).

SÃ¥ MSTS lever - for mig - stadig!

EDIT:
Jeg glemte at skrive, at min tur, iflg. MSTS kommer til at tage fire timer og 49 minutter - og jeg standser ved ALLE stationer! Det tvivler jeg lidt selv på, og jeg regner med at komme til Østerport med op til 30 minutters forsinkelse. Er pt. kørt fra Neumünster.
Brugers avatar
NicPaHa

Meget øvet



Antal indlæg: 230
Tilmeldt: 9/10-2009
Bopæl: 4560 Vig
Status:

 
Redigeret af NicPaHa, 24/12-2012 01:36



SV: Det lever stadig
Skrevet af Begynder msts, 24/12-2012 12:00 (#2)

Jeg havde prøvet og køre fra malmø til hamborg altona over godsbanen til f-stog banen også til skifter ind på hoved sporet ved østerport også køre 567 km/t i timen non-stop til hamborg altona fra østerport og det tog mig cirka 2 timer Wink

ps. jeg køre med denmark 2000 H
Brugers avatar
Begynder msts

Begynder



Antal indlæg: 6
Tilmeldt: 29/8-2012
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
APO-Lyntoget stadig i drift! Real-Life-Tog 1 21-08-2011 02:21
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: