Forum » RailWorks / Train Simulator 2012 - 2014 » Andet
Ny bruger siger pænt goddag

Udskriv debat

  Ny bruger siger pænt goddag
Skrevet af Malm, 28/3-2011 21:11 (#1)

Hej mit navn er Henrik Malmvig alias Malm,

Jeg kommer nok til at trække lidt på jeres viden om RailWorks da jeg er helt grøn.

Jeg er blevet træt af Trainz. Først forsvandt deres forum (lang tid siden) så alle ens kontakter forsvandt for alle vinde og så kom købet af en "tom" Trainz 2010 æske efter et par års pause.

Ja bevares jeg har da en masse optjente point "over there" blandt andet på grund af mit arbejde med at oversætte Trainz 2006 vejledningen til dansk og det er selvfølgeligt nogle ærgerlige point at smide overbord men da nu ikke jeg har en key til Trainz 2010 og ikke gider besværet med at brokke mig til Auran så lader jeg sku kænguru være kænguru og hopper på noget British i stedet. Desuden ser det ud til at RailWorks er bakket op af et velfungerende dansk forum (jer) hvilket betyder uendeligt meget da det ikke er sjovt at køre i tog man ikke kender og hellere vil køre IC4 på danske skinner Smile

Med mit indlæg håber jeg på at lidt starthjælp. Jeg har købt gennem http://store.steampowered.com/app/24010/ har deraf de viste pakker.
Kan i anbefale yderligere pakker som er et most have?

Med venlig hilsen

Malm
Brugers avatar
Malm

Begynder



Antal indlæg: 1
Tilmeldt: 28/3-2011
Status:



SV: Ny bruger siger pænt goddag
Skrevet af Anonym Bruger, 29/3-2011 07:10 (#2)

Jeg er da ked af at læse hvad du skriver omkring Trainz, deres forum både hos Auran, og andre steder virker, der er bare ikke nogle der har tid til at svare, hav lige lidt tålmodighed.

Og velkommen til Tog-Sim, jeg havde nær skrevet den "vågne" gruppe af toginteresseret internet brugere.

Dejligt med nye medlemmer, så kan vi gamle vel få nye indtryk, og mere erfaring.

Velkommen til

DvH
Preben Fuglsang
Brugers avatar
Anonym Bruger

Medlem



Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 11/9-2010
Status:


SV: Ny bruger siger pænt goddag
Skrevet af knudbe, 30/3-2011 20:14 (#3)

Malm skrev:
Med mit indlæg håber jeg på at lidt starthjælp. Jeg har købt gennem http://store.steampowered.com/app/24010/ har deraf de viste pakker.
Kan i anbefale yderligere pakker som er et most have?


Velkommen :-)

Der findes en del pakker, men endnu ikke så meget dansk...
Der er en stor dansk rute som dækker fra Valby til Århus/Tyskland/Rødby/Nakskov/Gedser, men den stiller meget store krav til den pc som den skal køre på, så jeg er lidt forsigtig med at anbefale den.

Der er ved at blive bygget en rute som dækker Arrivas strækninger i Jylland, men den er ikke færdig endnu.

Materiel - der findes MZ IV, ME samt nogle repaintede A og B-vogne. Der er ved at blive udviklet en MY.

Men ellers så finde der nogle fine udenlandske ruter og en hel del scenarier, som er gratis. Nogle af dem kræver dog materiel som er købt, men det står i beskrivelsen.

Hvor du finder det? Tjah, rundt omkring. Se evt. min signatur.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hvad siger i til 40 cigaretter Snik-Snak 4 28-05-2010 20:45
Ny bruger Andet 20 07-03-2010 12:21
Helt ny TRS2006 bruger som ønsker hjælp. Generelt 9 14-08-2007 15:46
Ny bruger... hvordan gør jeg Ruter 61 06-08-2007 00:06
Mellem-avanceret TRS06 bruger Generelt 2 29-11-2006 14:49
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: