Forum » Off Topic » Hjemmesider
Danmarks største DL-site!

Udskriv debat

  Danmarks største DL-site!
Skrevet af Steamhammer, 9/10-2010 10:50 (#1)

Så er Oldtimerklubben gået hen og er blevet det største danske DL-site for train-simmere!

Vi har nu samlet alt fra Erichs train-sim.org og den gamle DL-sektion på Oldtimerklubben og ligger nu inde med det største udvalg.

Men vi stopper ikke med det!

Med overtagelsen af dantrain-sim.dk og dantrainsim-today, så ligger det naturligt at samle det hele på www.oldtimerklubb... og det vil vi gøre så hurtigt som muligt.

Med samlingen af de fire sites, bliver det endnu nemmere for train-simmere at finde hvad de søger af dansk materiel, så kig forbi i ny og næ, der kommer hele tiden nyt til.

Samtidig har vi ryddet op i vores forum, hvor gamle kategorier, som ikke har været i brug i over et år, er fjernet, med mindre de stadig er relevante, så nu skulle det være mere overskueligt.
Det er stadig ganske gratis at besøge os uanset om du vil downloade eller blot have et tip i vores forum, men det kræver at du registrerer dig som bruger.

Oldtimerklubben bygger på frivillige medlemskaber og arbejdskraft, så hvis du vil støtte os i vores fortsatte arbejde på at samle alt dansk materiel, ruter osv. ét sted, så gør du det bedst ved at blive medlem.

Betalende medlemmer får også adgang til den lukkede del af vores forum: Klubhuset, hvor der diskuteres mangt og meget, f.eks. om klubben osv.

Prisen er:

150,-kr. for normalt medlemskab.
75,- kr. for unge under 18 år.
75,- kr. for pensionister.

Vi modtager naturligvis også donationer - i så fald: send en PM med din mailadresse til undertegnede på www.oldtimerklubb... så kontakter jeg dig.

Du kan også finde os på facebook: http://da-dk.face...amp;ref=ts

Kig forbi begge steder - I skal være hjerteligt velkomne! Grin
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)
 
Redigeret af Steamhammer, 9/10-2010 10:53


SV: Danmarks største DL-site!
Skrevet af Bab, 9/10-2010 11:21 (#2)

Jeg kan se, at min guide til RS ligger der.

For det første, så har jeg ikke givet tilladelse til, at den bliver flyttet over på OTK (Rettigheder er jo vigtige i det danske sim miljø) og for det andet er den fyldt med fejl og ikke tidssvarende, så jeg vil godt have den slettet.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:


SV: Danmarks største DL-site!
Skrevet af Steamhammer, 9/10-2010 12:03 (#3)

Hej Bab,

Det er en fejl, det beklager jeg!

Jeg får den fjernet med det samme, men vil du ikke lave en opdateret version til erstatning? Smile
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)


SV: Danmarks største DL-site!
Skrevet af Bab, 9/10-2010 12:16 (#4)

Nej, takket nogle fra det "nye" OTK, har jeg droppet alt, som har med tog sim at gøre.

Måske kommer lysten tilbage, når andre begynder at vise resultater i RW, i stedet for at kritisere konstant.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Et af verdens største forlod i går værftet "Ebba Mærsk& Færger 7 07-08-2007 20:48
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: