Forum » Microsoft Train Simulator » MSTSBin
Har I andre haft lyd-problemer efter installation af Bin?

Udskriv debat


  Har I andre haft lyd-problemer efter installation af Bin?
Skrevet af Marc, 14/3-2010 11:01 (#1)

Jeg har oplevet et underligt problem på det sidste, hvor MSTSBin virker som den eneste forklaring.
Efter installationen af den nyeste opdatering (har dog valgt "stable release"), har jeg haft problemer med lydene i MSTS, både på lokomotiver og i visse ruter.

Fx. Desiro togene plejede at have deres egen lyd, som var tilknyttet til "buseng.sms" og "buscab.sms"
Men efter opdateringen, har de en underlig forvrænget udgave af Dash9 lyden, som hakker så meget, at det er utåleligt at høre på. Samtidig oplever jeg at alle togsæt som benytter Dash9 lydefiler får det samme problem med hakkende lyde.
Den ungarske M61, som jeg har haft installeret før giver slet INGEN lyd fra sig, andet end bremselydene. Har prøvet at trykke på alle knapper. Intet hjalp. Dette er et generelt problem på mange af de diesellokomotiver jeg har downloadet, som ellers virkede fint før.

Og så er der ruterne. Her har jeg en del ungarske ruter liggende, som alle har deres egen skinnelyd, med en masse individuelle lydfiler til bla. sporskifterne, som ville give en "klik-klak" lyd når man kørte over dem.
Nu er skinnelyden fuldkommen forsvundet fra disse ruter. Den eneste lyd der stadig er der, er den lyd der kommer når man kører under broer (hvilket er en af lydene fra de 6 originale MSTS ruter)

Normalt plejer jeg at kunne grave mig frem til problemet... Men denne gang må jeg altså give fortabt :?
Brugers avatar
Marc

Ekspert



Antal indlæg: 1720
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Skævinge
Alder: 36
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Problemer med DSB tog Generelt 2 26-04-2014 15:51
"DR laver togturs-tv efter norsk model" Real-Life-Tog 49 25-12-2011 04:49
Mand trukket efter tog ...... Snik-Snak 5 05-04-2011 12:36
Problemer med rute og skinne lægning Ruter 8 15-03-2011 19:35
Efter IC4 Real-Life-Tog 5 16-12-2010 13:01
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: