Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
Virusproblemer

Udskriv debat

  Virusproblemer
Skrevet af Sølvpilen, 5/12-2008 00:22 (#1)

Jeg er rimelig ny til MSTS, og begyndte igår med at finde dansk og andet materiel samt ruter. Jeg har ikke haft problemer med at få det til at virke, før jeg stødte på 'DK2000 H'. Her crashede spillet. Jeg havde dog overset New Roads 3.2 standard, som jeg så fik installeret. Herefter kunne jeg ikke åbne MSTS og AVG poppede op med en virusadvarsel (som jeg pt stadig ikke har været i stand til at fjerne).

Ja i sidste ende går mit spørgsmål jo nok mere på, om andre har haft problemer med vira, i forbindelse med download og installation af MSTS modifikationer? Jeg synes nu ellers, at jeg har været opmærksom på hvilke sider jeg downloader fra.
Jeg har hovedsageligt downloadet fra siden her (tog-sim.dk), trainsim.dk, train-sim.org og team.routbuilders.dk
Det skal lige nævnes at den virus jeg fik, ikke virker til at tilknyttet MSTS, dog bare at jeg fik en virus advarsel i forbindelse med installation.
Jeg har før fået en virus, som AVG havde fundet tilknyttet et stk MZ materiel (kan desværre ikke huske hvilket).
Som sagt er jeg bare interesseret i at høre om andre tilfælde af virus tilknyttet download og installation af MSTS mods, da jeg har svært ved at lokalisere præcist hvor min virusinfektion opstod.
Brugers avatar
Sølvpilen

Meget øvet



Antal indlæg: 273
Tilmeldt: 29/11-2008
Bopæl: Århus
Alder: 35
Status:




SV: Virusproblemer
Skrevet af jorgenandersen, 5/12-2008 02:59 (#2)

Jeg har aldrig haft virusproblemer af nogen art med MSTS selv eller nogen downloadsites bortset fra et enkelt östrigsk site, og jeg bruger også AVG.

Jörgen i Colorado - gammel Århusianer!
Brugers avatar
jorgenandersen

Erfaren bruger



Antal indlæg: 736
Tilmeldt: 29/4-2004
Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA
Alder: 76
Status:


Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: