Forum » Off Topic » Real-Life-Tog
Problemer med citynightline's hjemmeside

Udskriv debat

  Problemer med citynightline's hjemmeside
Skrevet af SJakobsen, 18/5-2008 14:59 (#1)

Hej,

Da den årlige interrailtur nærmer sig, var jeg lige inde og kigge lidt på citynightline.de, for at bestille resevationer til EN 483 (Kolding-Basel SBCool, men ligemeget hvor meget jeg prøver kan jeg ikke få lov til at købe resevationerne alene, kun hele billeten. Nogen der ved hvordan man gør? Der står inde på deres side at man godt kan købe resevationer alene.

Søren
Brugers avatar
SJakobsen

Meget øvet



Antal indlæg: 459
Tilmeldt: 6/2-2005
Bopæl: Horsens
Alder: 34
Status:



SV: Problemer med citynightline's hjemmeside
Skrevet af Thomas_, 18/5-2008 16:33 (#2)

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke resevere igennem DSB rejsebureau? Da jeg var i swiss i 2006 sammen med andreas, bestilte jeg både billetter og pladsresevationer igennem dem, jeg fik hende jeg snakkede med til at sende mig en bekræftelses mail, som jeg så senere skrev til igen for at få lavet nogle rettelser..
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: Problemer med citynightline's hjemmeside
Skrevet af AndreasM, 18/5-2008 16:51 (#3)

Også 5 stjerner til DSB Rejsebureau herfra, da Janus og jeg var i London i februar kunne de rent faktisk finde billetterne til Eurostar billigere, end det billigste jeg selv kunne finde på eurostar.com, helt kanon service!
Brugers avatar
AndreasM

Erfaren bruger



Antal indlæg: 681
Tilmeldt: 26/2-2005
Bopæl: Brønshøj
Status:



SV: Problemer med citynightline's hjemmeside
Skrevet af lbr40, 18/5-2008 17:39 (#4)

Sidste år bestilte vi billetter til Salzburg gennem DSB Rejsebureau på Kbh. H., og alle billetter (endda også specialbilletter) var udstedt korrekt, som forventet.

I 2006 var vi i Mainz, hvor billetterne blev bestilt og købt i Billetcenter-Udland også på Kbh. H. Men her havde de fumlet rigtig goidt og grundigt, så efterfølgende blev der tale om erstatningskrav, som vi vandt.

Derfor kan jeg anbefale DSB Rejsebureu.
Brugers avatar
lbr40

Ekspert



Antal indlæg: 1993
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

Spring til debat:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near 's hjemmeside' IN BOOLEAN MODE) AND thread_id != 7928 AND tf.forum_access = '0...' at line 4
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: ' class='textbox' style='font-size:11px;width:99%' onclick='javascript:this.select();' />