Forum » RailWorks / Train Simulator 2012 - 2014 » Andet
Realisme i KRS

Udskriv debat

  Realisme i KRS
Skrevet af ice-3, 2/4-2008 19:53 (#1)

HEJ alle hvad vil vi have i KRS

Realisme:

Ikke noget

Lidt

Meget

...Eller fuld Realisme

Skriv venlig hvad i vil have

V.H Ice-3 Grin
Brugers avatar
ice-3

Lidt øvet



Antal indlæg: 28
Tilmeldt: 19/8-2007
Bopæl: Vordingborg
Alder: 33
Status:



SV: Realisme i KRS
Skrevet af Thomas_, 2/4-2008 21:52 (#2)

Øhh?
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: Realisme i KRS
Skrevet af Bab, 2/4-2008 22:13 (#3)

Det siger jeg også: Øhh

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:


SV: Realisme i KRS
Skrevet af knudbe, 2/4-2008 22:43 (#4)

Øhh... er du ved at lave scenarier eller skriver du en kravliste til udviklerne?
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: Realisme i KRS
Skrevet af carlove, 2/4-2008 22:43 (#5)

1 april er forbi, det er måske en gættekonkurrence?
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger



Antal indlæg: 594
Tilmeldt: 22/4-2004
Bopæl: København SV.
Alder: 91
Status:

Med venlig hilsen
Carlove

SV: Realisme i KRS
Skrevet af Ghosttrain, 3/4-2008 08:52 (#6)

Mig heller ikke fatte en bøjet fis,,hulk :cry:
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

SV: Realisme i KRS
Skrevet af Henning, 3/4-2008 17:47 (#7)

Den har jeg heller ikke fattet en bøjet prut af??? Angry :?
Brugers avatar
Henning

Medlem



Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 30/5-2004
Bopæl: Odense C
Alder: 79
Status:

Henning
Hjemsted Odense
2. Suppleant i Oldtimerklubben

SV: Realisme i KRS
Skrevet af bl, 3/4-2008 19:21 (#8)

Det er da nemt nok, vi vil have det hele!

Bjarne
Brugers avatar
bl

Ekspert



Antal indlæg: 1111
Tilmeldt: 16/4-2004
Alder: 79
Status:


SV: Realisme i KRS
Skrevet af PeterFrost, 3/4-2008 20:27 (#9)

Yees sirs !
Brugers avatar
PeterFrost

Ekspert



Antal indlæg: 1879
Tilmeldt: 2/3-2005
Alder: 39
Status:

Vi savner Onkel på tog-sim !

SV: Realisme i KRS
Skrevet af Ghosttrain, 3/4-2008 21:04 (#10)

Hvis man vil have det, så må man jo også yde en indsats selv, ikke osse????????? Grin
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

SV: Realisme i KRS
Skrevet af carlove, 3/4-2008 21:34 (#11)

Nemlig!
Wink
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger



Antal indlæg: 594
Tilmeldt: 22/4-2004
Bopæl: København SV.
Alder: 91
Status:

Med venlig hilsen
Carlove

SV: Realisme i KRS
Skrevet af bl, 3/4-2008 21:37 (#12)

Vil gerne, kan ikke.....

Bjarne
Brugers avatar
bl

Ekspert



Antal indlæg: 1111
Tilmeldt: 16/4-2004
Alder: 79
Status:


SV: Realisme i KRS
Skrevet af carlove, 3/4-2008 21:58 (#13)

Det kræver en forklaring Bjarne, man kan ellers alt hvad man vil når man nu har evnerne.
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger



Antal indlæg: 594
Tilmeldt: 22/4-2004
Bopæl: København SV.
Alder: 91
Status:

Med venlig hilsen
Carlove

SV: Realisme i KRS
Skrevet af ice-3, 4/4-2008 00:38 (#14)

Hej Alle


Det der menes med realisme er sådan noget med Sikkerhedsystem og Førerbordcomputer og lampe som der blinker og knapper det er dårligt at man ikke kan blive forsinket.. kort sagt det skal simulere lokoførens arb plads
mvh jens
Brugers avatar
ice-3

Lidt øvet



Antal indlæg: 28
Tilmeldt: 19/8-2007
Bopæl: Vordingborg
Alder: 33
Status:


SV: Realisme i KRS
Skrevet af Ghosttrain, 4/4-2008 08:15 (#15)

Jeg forstår stadig ikke dit spørgsmål til brugerne, medmindre at du altså vil bygge noget selv. Ellers er spørgsmålet da irrellevant da det kun er KRS's egne folk eller 3D designere der kan lave sådanne tiltag. KRS er nemlig opbygget så 3D designerne kan få den til at gøre en hel ting masse som ikke er med i de nuværende tog hvis de har tid, lyst og evner til det. Det er såmænd bare at læse DevDocs og se hvad der står dér.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

SV: Realisme i KRS
Skrevet af bl, 4/4-2008 13:55 (#16)

Hej Carlove!

Hvis jeg skal kunne bidrage med ting til KRS, vil det dels kræve investering i PC-grej, investering i et 3D-program og investering i tid for at sætte mig ind i, hvordan KRS vil have tingene. Så det er ikke alene viljen, men også pengene, der er afgørende. Så med udsigt til at skulle hele processen igennem en gang til når MSTS 2 kommer, har jeg valgt at udskyde investeringen i nyt PC-grej (som altså så også vil være det sidst nye) indtil MSTS 2 er dukket op, og så håbe på, at Microsoft vil tilbyde en patch, der gør, at gmax-modeller kan bruges. Den mulighed findes jo ikke fra KRS's side.

Bjarne
Brugers avatar
bl

Ekspert



Antal indlæg: 1111
Tilmeldt: 16/4-2004
Alder: 79
Status:


SV: Realisme i KRS
Skrevet af Bab, 4/4-2008 16:39 (#17)

Uden at have sat mig særlig meget ind i tingene, er det så ikke noget med, at 3D max har købt Gmax. Og at de derfor ikke understøtter Gmax mere ??

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:


SV: Realisme i KRS
Skrevet af bl, 4/4-2008 17:40 (#18)

Gmax kan stadig hentes, men det er jo ikke deres problem, at KRS laver et spil. Hvis der skal laves en add-on til et spil, der gør det muligt i et 3D-program at lave ting til spillet, er det producenten af spillets problem, ikke producenten af 3D-programmet. Microsoft stod i sin tid for den add-on til gmax, der gjorde, at vi kunne eksportere til MSTS 1. Så hvis Kuju er interesseret i, at vi også skal kunne lave til til KRS, må de producere en add-on så gamax virker. Men det er de åbenbart ikke interesseret i.

Bjarne
Brugers avatar
bl

Ekspert



Antal indlæg: 1111
Tilmeldt: 16/4-2004
Alder: 79
Status:


SV: Realisme i KRS
Skrevet af Bab, 4/4-2008 17:50 (#19)

Jeg er nu ganske sikker på, at det har noget at gøre med rettigheder. Microsoft fik/købte sikkert rettighederne til at bruge Gmax.

Det kan være, at den mulighed ikke findes mere. Fordi de hellere vil sælge deres dyre 3Dmax istedet. Jeg mener jeg læste om det et eller andet sted i et forum. Og hvis det passer, så vil MSTS2 sikkert heller ikke have muligheden.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:



SV: Realisme i KRS
Skrevet af bl, 4/4-2008 18:18 (#20)

Så vidt jeg kan læse på gmax hjemmesiden hænger det sådan sammen, at det er fabrikanten af spilet, der hænger på plug-in'en, og ikke 3D-fabrikanten. Hvad der også lyder rimeligt. Det må være i spilfabrikantens interesse at få tilføjet ting, ikke 3D-fabrikantens. Se hvordan det går med add-ons til KRS, når vi ikke kan bruge gmax. Som i øvrigt er et rigtig fremragende program, som de må have fortrudt at tilbyde gratis!

Bjarne
Brugers avatar
bl

Ekspert



Antal indlæg: 1111
Tilmeldt: 16/4-2004
Alder: 79
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
realisme i msts Andet 2 09-07-2007 20:08
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: