Forum » RailWorks / Train Simulator 2012 - 2014 » Andet
Patches

Udskriv debat

  Patches
Skrevet af Ghosttrain, 17/8-2008 17:19 (#81)

Hej Igen

Jeg indrømmer blankt at jeg ikke gider rode med den her upgrade. Jeg fandt lige ud af at jeg kun kan starte KRS ved hjælp af DevTools, prøver jeg almindelig opstart får jeg "Send Rapport" og det gider jeg ikke. Nu er jeg gået tilbage til Upgrade MK1 og tilhørende DevTools, det ved jeg at det virker. Der er ganske enkelt for meget bøvl med Upgrade MK2. Det er nemt at sige det "OM IGEN KUJU", og se så at få det lys på togene til at virke samt få lavet de overkørsler så de standser bilerne.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<


SV: Patches
Skrevet af Bab, 17/8-2008 17:24 (#82)

Jeg starter den altid med DevTools. Ellers er der begrænset muligheder for at lave aktiviteter. Så lige det, betyder ikke noget for mig.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:

RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes

SV: Patches
Skrevet af knudbe, 17/8-2008 17:31 (#83)

Jeg starter nu også med DevTools, men det er mere fordi jeg satte den som genvej.

Og ellers er jeg lige ved at synes at RS er mere bøvlet end MSTS. For pokker, jeg har da andre krævende spil som ikke giver noget bøvl, så hvor svært kan det være at lave noget der virker?!
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: Patches
Skrevet af Bab, 17/8-2008 19:41 (#84)

Problemet er nu kendt af RSDL, som de hedder idag.

SÃ¥ mon ikke snart der kommer en ny version, som virker med alle sprog !!

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:

RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes

SV: Patches
Skrevet af carlove, 17/8-2008 20:47 (#85)

Hej !
Jeg er stadig meget skuffet over alt det bøvl der er med den MK2, jeg har prøvet alle de forslag der er blevet bragt på bane men ikke en sk.. hjælper det, så indtil RSDL kommer på banen med noget brugeligt, vil min anbefaling være, at fraråde at bruge MK2. Jeg vil håbe i mit stille sind, at der er nogen som får fat i "Nakkeskindet" på dem og får rusket dem godt og grundigt.
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger



Antal indlæg: 594
Tilmeldt: 22/4-2004
Bopæl: København SV.
Alder: 91
Status:

Med venlig hilsen
Carlove

SV: Patches
Skrevet af Dingo, 17/8-2008 21:07 (#86)

Jeg har lige kontaktet EA Games som gerne vil supportere produktet online via mail - i modsætning til Kuju/RSDL. Dette grundet mine skærmproblemer. Og er meget spændt på at høre fra dem igen, da jeg ikke helt kunne lade være med at snige en lille sviner ind i forhold til Kuju eller hvad de nu efterhånden hedder. Tror nok jeg kaldte dem amatører..... ! Smile

Og Knud, Frankenstein og Carlove, kan kun være HELT enig med Jer i Jeres holdning! Det er sgu snart for galt......
Brugers avatar
Dingo

Erfaren bruger



Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 12/10-2004
Alder: 55
Status:


SV: Patches
Skrevet af Bab, 17/8-2008 21:54 (#87)

Kuju har trukket sig ud, efter de har fået deres penge ind igen. EA har heller ikke meget med udviklinen at gøre. Tilbage er RSDL som er en lille udbryder gruppe, som forsøger at holde liv i RS. Og jeg må faktisk sige, at de istedet for bare at lukke og slukke, gør et stort stykke arbejde, for at vi kan få nyt. Deres support foregår i stor stil på UKtrainsim's Forum, hvor de er meget aktive.

Selvfølgelig må der ikke ske den slags dumme fejl, som er sket her. De har haft en beta gruppe på 16 brugere. Og hvis de alle har været englændere, har de ikke opdaget den fejl, som vi andre får/fik.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:

RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes

SV: Patches
Skrevet af Dingo, 17/8-2008 22:48 (#88)

Ja altså hvis alternativet er ingenting kan dette da kun være bedre. Men at der kun er supportmuligheder ved hjælp UK´s forum og måske deres eget, er simpelthen bare ikke godt nok anno 2008. Spillet bliver jo ligesom ikke markedsført som værende noget second hand, hvor man også kun kan forvente second hand service.
Godt at EA som udgiver/distrubutør tager deres produkter alvorligt og tilbyder support på produktet.

Selv du Bab må da efterhånden være ved at ha fået nok eller..... ? Smile
Brugers avatar
Dingo

Erfaren bruger



Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 12/10-2004
Alder: 55
Status:


SV: Patches
Skrevet af Bab, 17/8-2008 23:36 (#89)

Nææ jeg kan virkelig ikke hidse mig op over et spil.

Og når alt kommer til alt, så virker det jo ganske godt alligevel. Der har været problemer med installationen, men det har vi jo hurtigt lært at omgå.

Indtil videre er der kommet 2 patches til RS. Det er ca. dobbelt så mange som til MSTS, og den holder stadig mange år efter. Og det vil være synd at sige, at MSTS er fejlfri.

Jeg oplever mere fejl (i spil) som en udfordring end en irritation.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:

RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes

SV: Patches
Skrevet af knudbe, 17/8-2008 23:53 (#90)

Bab skrev: Jeg oplever mere fejl (i spil) som en udfordring end en irritation.


Enig for så vidt der er tale om fejl i selve spillet, som ikke direkte påvirker afviklingen, men fejl i installationen, som kun kan løses hvis man aktivt deltager i et særligt forum er ikke acceptabelt.

Jeg vil dog sige, at det at de har indarbejdet en vejledning på forsiden af http://www.railsimulator.com helt klart taler til deres fordel...
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: Patches
Skrevet af Bab, 18/8-2008 00:37 (#91)

Problemet er løst pga. forum. Det er bla. også vendt på KRS's eget forum og løsningen kan findes samme sted. De vidste jo ikke, at der ville være en fejl i installationen. Så havde de jo ikke udgivet den.

Men at man har fundet en løsning i fællesskab i løbet af 24 timer, er da ganske godt gået, synes jeg.

De bør så bare i løbet af et par dage udgive en fejlfri patch. Ellers er der grund til alvorlig krititk.

Sony udgav for ca. 1-2 måneder siden en opdatering til deres PS3. Den var også testet grundigt på en del brugers maskiner. Men alligvel var der fejl i den. Og en ganske alvorlig fejl. I flere tilfælde gik maskinen ganske simpelt i sort. Og skulle udskiftes med en ny. Se, det er en alvorlig fejl.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:

RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes

SV: Patches
Skrevet af Ghosttrain, 18/8-2008 08:40 (#92)

Jeg vil da også sige, at hvis der meget hurtigt kommer en ny og 100% virkende udgave af Upgrade MK2, så skal den da selvfølgelig også ind på min PC sammen med nyeste DevTools. Det kunne jo tænkes at man fandt på at lave et scenarie eller to, for rent rutebygningsmæssigt er der ikke forskel på Upgrade MK1 oh MK2.

Det undrer mig dog lidt, at der intet steds i KRS´forum står noget som helst om at en opdatere udgave af Upgrade MK2 vil komme. Sad
Det eneste nye der er dukket op på KRS´s hjemmeside er en lille patch med et manglede sportstykke på en Engelsk station.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

SV: Patches
Skrevet af Dingo, 18/8-2008 18:20 (#93)

Tjah, men er overbevist om at en ny og velfungerende patch vil komme, men hvornår kan jeg være mere i tvivl om.

Og kan så iøvrigt håbe på at de samtidig tilføjer lidt guf til patchen, så vi kan få aflivet de sidste "børnesygdomme". Men det er nok mere tvivlsomt. Smile
Brugers avatar
Dingo

Erfaren bruger



Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 12/10-2004
Alder: 55
Status:


SV: Patches
Skrevet af carlove, 18/8-2008 20:45 (#94)

Halløjsa ! Nu virker min installation også efter megen møje og besvær, men til alt held så kom BAB med den rigtige fremgangsmåde som hos mig virker. Jeg har forstået at der kommer en bedre opdatering senere, forr min skyld må den godt vente til de er sikre på at den virker tilfredstillende så vi ikke hver gang skal have en masse bøvl.
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger



Antal indlæg: 594
Tilmeldt: 22/4-2004
Bopæl: København SV.
Alder: 91
Status:

Med venlig hilsen
Carlove

SV: Patches
Skrevet af Dingo, 18/8-2008 21:23 (#95)

Det var da skønt Carlove - så er vi vidst alle kørende igen! Smile
Brugers avatar
Dingo

Erfaren bruger



Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 12/10-2004
Alder: 55
Status:


SV: Patches
Skrevet af Bab, 19/8-2008 19:47 (#96)

Timetabled activities er nu en mulighed med MK2. Ihvertfald hvad jeg har læst mig til. Der findes desuden et dokument på http://www.railsimulator.com som beskriver hvordan det virker.

Det vil jeg da tage en kik på, når jeg får tid.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:

RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes

SV: Patches
Skrevet af knudbe, 19/8-2008 20:10 (#97)

Ok, så er der måske noget ved at lave aktiviteter...
SÃ¥ mangler vi bare selv at kunne definere vores path...
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: Patches
Skrevet af Bab, 19/8-2008 21:30 (#98)

Den ville være en rigtig god ting. Der er en tråd på UKtrainsim, hvor de allerede er igang med ønsker til MK3. Det kunne da være, at man lige skulle lægge et par linier om det.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:

RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes

SV: Patches
Skrevet af Dingo, 19/8-2008 22:57 (#99)

Ja gør da endelig det. Smile

Det her er simpelthen genialt. Har beskrevet mit skærmopløsningsproblem på et andet Forum, hvorpå en kvik gut finder et stykke tekst fra UKTrainsim. Der står at flere forskellige widescreen opløsninger understøttes i KRS, men også at man ikke kan garantere at det virker. Nu synes jeg jo selv at jeg har en del kendskab til pc-spil, og må indrømme at jeg aldrig er stødt på denne bemærkning før i noget andet spil. Virker sgu lidt useriøst synes jeg. Har I andre set det beskrevet før?
Brugers avatar
Dingo

Erfaren bruger



Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 12/10-2004
Alder: 55
Status:



SV: Patches
Skrevet af Bab, 19/8-2008 23:17 (#100)

Det kommer helt an på, hvad der menes.

F.eks kan du vælge 4800x800. Det er widescreen, men jeg garanter, at det ikke virker. Ihverfald ikke på vores skærme.

Men den opløsning du prøver på at kører virker. Det ved jeg af erfaring Wink

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:

RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: