Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
Opdatering af guide?

Udskriv debat


  Opdatering af guide?
Skrevet af gizmodk, 13/7-2007 11:13 (#1)

Hej!

Jeg har just igen installeret MSTS på frisk maskine, og jeg kommer jo ALTID i tvivl om, hvordan det nu liige er med NewRoads og X-tracks.

Jeg kommer så i tanker om de udmærkede guides, der ligger på dette site, og i løbet af ingen tid har jeg jo så hentet en af Kim S.'s glimrende guides: Installation af ruter v.1.1

Her står jo ganske letforståeligt, hvad der skal gøres (Tak for de glimrende guides!) og her står jo tydeligt, at X-tracks skal installeres ALLERFØRST.

Fint - så langt så godt - jeg får installeret X-tracks og NewRoads og DK2000F, men så vil skidtet ikke starte.

Nuvel - der skal vel mere end sådan en bagatel til at slå en MSTS bruger ud, så jeg tjekker naturligvis forum og faq, og så viser det sig jo, at der generelt er enighed om, at det er MEGET vigtigt, at NewRoads skal før X-tracks, og hokus-pokus: re-installation af X-tracks og ruten kører fint.

Jeg erkender, at det står efterhånden mange steder i forum'et, og endnu vigtigere: det står også i faq'en

Var det en ide at lave en opdateret version af guiden også?

Jeg takker alle de folk, der gider bruge deres tid på at lave ruter, aktiviteter og materiel, som vi andre kan få (gratis) glæde af - uden jer ville MSTS aldrig være blevet det samme

Mvh Sten Storgaard
Brugers avatar
gizmodk

Medlem



Antal indlæg: 130
Tilmeldt: 22/8-2006
Bopæl: København
Alder: 55
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Opdatering af MX og MY-lokomotiver Materiel 5 21-05-2014 11:33
Guide til download fra Tog-Sim Andet 2 19-04-2014 16:13
Holbrook.dk - Opdatering Hjemmesider 247 18-03-2012 14:35
Komplet guide ovre danske tog-signaler Real-Life-Tog 9 18-07-2010 15:22
Train-spotter.dk opdatering Hjemmesider 30 15-07-2010 23:33
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: