Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
Hvordan genopretter man Tile

Udskriv debat

  Hvordan genopretter man Tile
Skrevet af gippermand, 12/6-2007 14:47 (#1)

Hejsa!!

Jeg er stødt på en underlig ting, i forbindelse med at jeg er ved at lave den sydgående strækning.

Mine Tile er væk selvom de alligevel er der. Hvordan jo såre simpel. ?

Jeg har markeret i Landskabs Generator hvor de felter som strækningen skal gå / køre på, og tile Genereret .
Nu er det bare sådan, at når jeg kommer til nogle af de tile, ja så er de alså helt hvide, og det ser ikke ud til at der er nogen, når jeg skal sætte sporene.

Så mit spørgsmål er, hvordan får jeg dem frem i Rute Editoren, så jeg kan sætte Tileobjekter og spor på stedet.

Jeg har lavet en tegning som viser de tile som er tilgængelig og dem som er lavet ifølge Landskabs Generator, men ikke er synlige ifølge Rute Editoren. :?


Vedhæftede billeder:

Brugers avatar
gippermand

Medlem



Antal indlæg: 182
Tilmeldt: 18/5-2007
Alder: 69
Status:

Mvh Per


SV: Hvordan genopretter man Tile
Skrevet af lbr40, 12/6-2007 17:50 (#2)

Hej Per,

I RGE kan du tilføje de manglende tiles. Men hvordan du gør det er lidt kompliceret at forklare her, men i det grundlæggende handler det om at "markere" de manglende tiles, og oprette dem på ny.
Hvis du ønsker det, vil jeg gerne prøve at hjælpe dig yderligere.

Hvis man har brug for at udvide en eksisterende rute, er der således mulighed for at tilføje ekstra tiles, så man kan fortsætte byggeriet. Jeg vil tro, det i princippet er det, du skal gøre.
Brugers avatar
lbr40

Ekspert



Antal indlæg: 1993
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9


SV: Hvordan genopretter man Tile
Skrevet af gippermand, 12/6-2007 19:08 (#3)

Hejsa Lorenz

Du må meget gerne hjælpe, idet jeg har nogle spor som går tværs over det åbne område, så derfor ville det være rart, om man kan få dem tilbage igen......

Jeg kan da så lige sige i den forbindelse, at hvis jeg går ind i Landskabs Generator, så kan man jo se hvad tilefilen hedder for de enkle worldområder, og disse tile filer, som er .t filer ligger inde i tilemappen, så derfor kan jeg ikke forstå hvorfor der intet er.

Så din hjælp vil være meget kærkomment, du kan skrive her hvordan, eller en Pm eller til [mail][/mail] så kan du selv bestemme hvordan. SmileSmile
Brugers avatar
gippermand

Medlem



Antal indlæg: 182
Tilmeldt: 18/5-2007
Alder: 69
Status:

Mvh Per

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
IC4 45 - Hvordan ligger man det ind i MTS? Aktiviteter 5 30-08-2013 11:22
hjælp hvordan åbner man døre? Generelt 2 05-06-2012 11:15
Hvordan lægger man ruterne ind i spillet? Andet 4 22-08-2010 20:08
Hvordan får man en styrevogn til at køre af sog selv? Materiel 2 15-08-2010 16:19
Bane til Billund - hvordan Real-Life-Tog 55 17-07-2010 19:32
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: