Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
"låne" en anden rutes totale samling af objekter..

Udskriv debat

  "lÃ¥ne" en anden rutes totale samling af objekter..
Skrevet af Andy, 6/5-2007 19:05 (#1)

Hej TS-venner Smile

Jeg sidder og vil gerne lige prøve at se om det at bygge en rute, appalere mere til mig nu, end det gjorde for 3 år siden.

Jeg har derfor et spørgsmål: Hvordan får jeg objekter fra andre ruter, ind i min egen rute...

Uddybelse: Når man generer en rute i TS, starter man med meget få objekter. Jeg kan huske at jeg den gang, for 3 år siden, kupirede nogle mapper fra en anden rute ind i min nye rute, og på den måde fik alle objekterne fra den pågældene rute. Det var mapperne: Shapes og Textures(inkl. undermapper). Dernæst kupirede jeg indholdet af den anden rute's CFG ind i min egen rutes CFG. Den gang virkede det, men det synes det ikke at gøre nu...

Nogle der ved hel bestemt hvordan jeg gør dette rigtigt??

Vh Andreas - og puuha, kan vi holde varmen ud?`- nej vi vil da ha mere af den... Smile
Brugers avatar
Andy

Medlem



Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 13/12-2004
Alder: 36
Status:




SV: "låne" en anden rutes totale samling af objekter..
Skrevet af lbr40, 6/5-2007 20:28 (#2)

Hej Andreas,

Det du spørger om, er et godt spørgsmål.
Du kan da godt kopiére objekter fra en rute til en anden, men..... du kan komme ud for, at et objekt er copyrighted. Den mest sikre måde er at downloade og installere objekter på den "gamle" måde.
En anden ting er signalerne, km.-mærkerne o.s.v. for heller ikke at glemme NewRoads og X-Tracks (rutebyggersættet). Der kan sagtens komme en konflikt her.
Mit råd er, at du bør vente til den nye version kommer.... (Gud ved hvornår). Det kunne jo tænkes - uden at vide det - at det bliver nemmere at have med at gøre.
På nuværende har jeg faktisk opgivet at bygge mere med MSTS, selv om jeg kender RE ret godt nu.
Brugers avatar
lbr40

Ekspert



Antal indlæg: 1993
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
"DR laver togturs-tv efter norsk model" Real-Life-Tog 49 25-12-2011 04:49
De der "skilte"? Real-Life-Tog 5 24-03-2011 22:34
3 stk "På sporet af" bøger Sælges 3 26-02-2011 15:46
MY 1201-1202 "Marilyn Monroe" Real-Life-Tog 2 04-02-2011 23:05
"Københavns Lufthavne og DSB indgår strategisk partnerskab" Real-Life-Tog 2 14-12-2010 00:45
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: