Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
Italien - m.m.

Udskriv debat

  Italien - m.m.
Skrevet af Spammer, 7/4-2007 11:44 (#1)

Jeg vil gerne oprette en tråd for denne rute.

Jeg kunne godt bruge et navn, som havde lidt med ruten at gøre.

Ruten går Paralel med Genova strækningen, men hvor den går op til Milano går denne til Parma. Strækningen skal hvis alt går vel til Milano fra Parma, og alle korte side strækninger vil blive hægtet på.

Hvis og kun hvis alt lykkes, og der vil blive indrettet i planen at Milano skal ligge på 4 Tile idet den er stor, vil den gå videre opad til Como, for at forsætte til Basel, men kun hvis alt det andet lykkes.

Hvad der videre skal ske fra Basel ja det ved jeg ikke, men selv Basel er stor MEGET stor skulle jeg hilse at sige.

Her er lidt foto og kort fra ruten.


Vedhæftede billeder:

Brugers avatar
Spammer

Medlem



Antal indlæg: 73
Tilmeldt: 16/2-2007
Alder: 37
Status:

Mvh Jens Møller -- Skive


SV: Italien - m.m.
Skrevet af lbr40, 7/4-2007 12:53 (#2)

Hej Jens,

Dine screenshots ser da rigtig gode ud. Grin
En god idé til et rutenavn vil nok være et navn, der relaterer sig til området, hvor ruten løber igennem.
Held og lykke med det videre byggearbejde. Grin
Brugers avatar
lbr40

Ekspert



Antal indlæg: 1993
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

SV: Italien - m.m.
Skrevet af Ghosttrain, 7/4-2007 14:07 (#3)

Hvad med noget i stil med "Southern Europe" da ruten som jeg forstår det vil strække sig igennem mere end et land Smile
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

SV: Italien - m.m.
Skrevet af Spammer, 7/4-2007 15:09 (#4)

Hejsa Erich

Ruten kommer så til at hedde Southern Europe. Acefilen vil så blive lavet så den passer ind samt med et billed.
Brugers avatar
Spammer

Medlem



Antal indlæg: 73
Tilmeldt: 16/2-2007
Alder: 37
Status:

Mvh Jens Møller -- Skive

SV: Italien - m.m.
Skrevet af knudbe, 7/4-2007 23:39 (#5)

JKeg synes nu at navnet "Southern Europe" indikerer mere end blot en enkelt hovedstrækning. Er det planen at den skal indeholde flere hovedstrækninger så den kommer til at dække hele Norditalien, Schweitz og Østrig vil navnet være dækkende, men ellers bør den nok blot navngives efter den mest væsentlige hovedstrækning...
Eller hvis området har et navn, f.eks. en dal, flod, bjergkæde...
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: Italien - m.m.
Skrevet af Spammer, 8/4-2007 01:25 (#6)

Hejsa Knud

Ruten går Paralel med Genova strækningen, men hvor den går op til Milano går denne til Parma. Strækningen skal hvis alt går vel til Milano fra Parma, og alle korte side strækninger vil blive hægtet på.

Hvis og kun hvis alt lykkes, og der vil blive indrettet i planen at Milano skal ligge på 4 Tile idet den er stor, vil den gå videre opad til Como, for at forsætte til Basel, men kun hvis alt det andet lykkes.

Hvad der videre skal ske fra Basel ja det ved jeg ikke, men selv Basel er stor MEGET stor skulle jeg hilse at sige.

Den strækning jeg laver, indeholder en hel del godskørsel, ved siden af persontrafik.
Parma til Milano er hovedstrækningen ned gennem Italien.
Sidestrækninger af korte enheder kommer måske på.
Basel Milano er en hovedstrækning.
Iøvrigt siger navnet det sydlige Europa. Navnet bliver strakt værre, hvis den kommer til Friburg.
Brugers avatar
Spammer

Medlem



Antal indlæg: 73
Tilmeldt: 16/2-2007
Alder: 37
Status:

Mvh Jens Møller -- Skive

SV: Italien - m.m.
Skrevet af knudbe, 8/4-2007 10:10 (#7)

Jovist, min pointe var blot at der måske er forskellig opfattelse af hvad "Sydlige Europa" dækker Wink
Du kan med et så bredtfavnende navn hos brugerne muligvis skabe nogle forventninger som du allerede på forhånd slet ikke har tænkt dig at opfylde.
Men ellers så lader det til at blive en meget spændende rute gennem meget varierende landskab som jeg glæder mit til at se Smile
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: Italien - m.m.
Skrevet af carlove, 9/4-2007 07:08 (#8)

Hej !
Jeg syntes nu at "Parmesan Ruten " var mere passende, den løber jo igennem alle de gode madsteder med en masse gode spcialiteter og envidere op til ostelandet Schweitz, blot et lille "hip" efter alle madkunstens regler.
:lol: :lol: :lol:
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger



Antal indlæg: 594
Tilmeldt: 22/4-2004
Bopæl: København SV.
Alder: 91
Status:

Med venlig hilsen
Carlove

SV: Italien - m.m.
Skrevet af Spammer, 9/4-2007 18:06 (#9)

Okay
Er det andre der har forslag, så lader vi navnet vente, og ser hvad der kommer ind af navne, derefter laver vi en afstemning, men skynd jer, for sporene er lagt, og skal gerne have et navn inden.
Jeg kan så komme med " EuroExpress "
Brugers avatar
Spammer

Medlem



Antal indlæg: 73
Tilmeldt: 16/2-2007
Alder: 37
Status:

Mvh Jens Møller -- Skive

SV: Italien - m.m.
Skrevet af hkp, 9/4-2007 18:08 (#10)

Sporene er den nemme del at lægge i mine øjne. Det er al pynten der hiver voldsomt meget tid ud... Sådan har jeg i hvert fald oplevet det.

MVH
Hans
Brugers avatar
hkp

Meget øvet



Antal indlæg: 281
Tilmeldt: 18/12-2004
Status:


SV: Italien - m.m.
Skrevet af Spammer, 9/4-2007 18:35 (#11)

Hejsa Hans

Det er det også. Man kan hurtigt lægge sporene, placere evt gadespor der hvor de krydser spor til tog, eller evt placere en bro med et vejstk neden under, men at gi sig i gang med det omkring, ja det tager tid, hvis man gerne vil have det som det ser ud i virkeligheden, eller bare lidt der henad, for lidt ændringer bliver der jo altid, og det ved folk.

Mange gange bygger man bare meget længere i pynten, og placere noget man selv syntes skal være der, og ikke en levende sjæl kan se det eller får nogen sinde øje på det, men for ens egen int. gør man det. Så kan man sige at nu er det fuldendt
Brugers avatar
Spammer

Medlem



Antal indlæg: 73
Tilmeldt: 16/2-2007
Alder: 37
Status:

Mvh Jens Møller -- Skive


SV: Italien - m.m.
Skrevet af jorgenandersen, 10/4-2007 02:01 (#12)

Hvad med at kalde ruten "Parma-Basel"?

Jörgen i Colorado
Brugers avatar
jorgenandersen

Erfaren bruger



Antal indlæg: 736
Tilmeldt: 29/4-2004
Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA
Alder: 76
Status:


Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: