Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
ang. www.train-sim.dk

Udskriv debat

  ang. www.train-sim.dk
Skrevet af , 8/9-2004 07:20 (#1)

Skulle der være nogle her, som ligger inde med maskiner og vogne fra den nedlagte side, og som vil give en kopi af det, ja så ville jeg være glad. Jeg kan se fra /msts.banal.net/catalog/catalog.html, at den nedlagte side bl.a havde "Ic3 Mfa 5001" og" Ic3 Mfa 5074 VIA " samt andre modeller, hvis nogle har dem, kan man så få en kopi af dem.
MVH.Per Sørensen
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af Marc, 8/9-2004 07:33 (#2)

Hvis du går nogle sider tilbage her på siden, så vil du finde mange indlæg med det spørgsmål, og svaret er stadig "nej"
IC3 og meget andet dansk materiel har copyright og må ikke udgives uden tilladelse fra DSB DT. Du må vente til at det kommer op her på siden, hvilket man håber på at det nok gør. Smile
Brugers avatar
Marc

Ekspert



Antal indlæg: 1720
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Skævinge
Alder: 36
Status:


SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af Christian17, 8/9-2004 08:37 (#3)

Og som det er skrevet mange andre steder, så kommer det ikke op her, men på http://www.train-sim.com Wink
Brugers avatar
Christian17

Ordstyrer



Antal indlæg: 1059
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Århus N
Alder: 37
Status:

Med venlig hilsen
Christian Krone
Webmaster http://www.banebilleder.dk

SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af Thomas_, 8/9-2004 11:29 (#4)

Og som der også er blevet skrev andersteds i forummet, så er de blevet uploadet i går og venter på at blive godkendt.
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af Steamhammer, 8/9-2004 12:55 (#5)

Så er det jo bare brandærgerligt at Train-sim.com har begrænsninger på deres DL, så mange opgiver på forhånd!

Og til Per/gippermand: vi kan, som nævnt andre steder, ikke formidle kopier af tog med copyright, som vi ikke har fået lov at have liggende! Smile
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af 23134, 8/9-2004 13:18 (#6)

Hej, jeg er enig med Stenhammer, for det förste har de en begränsning på 4 DL pr dag og for det andet så er det forbandet svärt at komme ind på siden. Var det ikke muligt at lägge det hele til DL her på siden eller hos Erich.mvh 23134 :?
Brugers avatar
23134

Lidt øvet



Antal indlæg: 39
Tilmeldt: 13/4-2004
Status:


SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af Thomas_, 8/9-2004 14:52 (#7)

Brok brok brok brok...

Kunne i ikke bare EN gang være lidt glade.. Nu bliver vores tog lagt op, og så er det fanme også forkert.. Angry Hvis der ikke er det ene galt, så er der noget andet.. Det er sq håbløst.

Er i sikre på at i overhovedet vil køre med dem ?

MVH
Thomas H.
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af 23134, 8/9-2004 15:57 (#8)

[quote="togbilleder.dk skrev:[/b] Brok brok brok brok...

Kunne i ikke bare EN gang være lidt glade.. Nu bliver vores tog lagt op, og så er det fanme også forkert.. Angry Hvis der ikke er det ene galt, så er der noget andet.. Det er sq håbløst.

Er i sikre på at i overhovedet vil køre med dem ?

MVH
Thomas H.[/quote Det var ikke for at brokke mig men hvorfor lägge det til DL på http://www.train-sim.com når vi har to udmärkede siter her:www.tog-sim.dk og http://www.ts-ef.com.mvh23134 Grin
Brugers avatar
23134

Lidt øvet



Antal indlæg: 39
Tilmeldt: 13/4-2004
Status:


SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af Henrik_F, 8/9-2004 16:34 (#9)

Tak for at du har lagt togene op på train-sim.com. Jeg har selvfølglig selv alt jeres materiel, men så kan det være jeg slipper for alle de mails fra folk, der ikke kan finde dem nogen steder. Smile

Som omtalt andet steds på dette forum har serveren her på tog-sim.dk det ikke for godt, så den ville nok også gå helt død, hvis alt det kom til download her. Og muligheden for at downloade frit er jo også til stede, hvis man punger ud og bliver premium medlem på train-sim.com. Smile
Brugers avatar
Henrik_F

Lidt øvet



Antal indlæg: 47
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Aalborg
Status:

---
Henrik Fredborg
---

SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af 95mira, 8/9-2004 19:01 (#10)

23134 skrev: Hej, jeg er enig med Stenhammer, for det förste har de en begränsning på 4 DL pr dag og for det andet så er det forbandet svärt at komme ind på siden. Var det ikke muligt at lägge det hele til DL her på siden eller hos Erich.mvh 23134 :?


Jeg har da flere gange oplevet, at kunne få lov at downloade 10-20 ting om dagen.. Og jeg kan heller ikke se at det skulle være et problem med 4 downloads, da de 2 IC3'ere kun er 2 filer!
Brugers avatar
95mira

Ekspert



Antal indlæg: 1238
Tilmeldt: 10/4-2004
Alder: 34
Status:

MVH
Mikkel

SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af stigc, 8/9-2004 19:26 (#11)

togbilleder.dk skrev: Brok brok brok brok...

Kunne i ikke bare EN gang være lidt glade.. Nu bliver vores tog lagt op, og så er det fanme også forkert.. Angry Hvis der ikke er det ene galt, så er der noget andet.. Det er sq håbløst.

Er i sikre på at i overhovedet vil køre med dem ?

MVH
Thomas H.


Hej Thomas

Jeg kører da med dem dagligt Grin

Jeg kan så undre mig over at du ikke blot havde genoplivet Train-sim.dk som download side, uden forum Angry

Men det glæder mig at de er kommet op et sted, at man så stort set ikke kan komme ind på det her tidspunkt, tja det kan man jo ikke gøre så meget ved.
Brugers avatar
stigc

Erfaren bruger



Antal indlæg: 680
Tilmeldt: 11/4-2004
Alder: 65
Status:


SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af Tobias, 8/9-2004 20:01 (#12)

Jeg har lige taget et kig på readme filen på det materiel der ligger på train-sim.com og det er da en glædelig overraskelse at der nu er åbnet op for bla. repaints og at repaintere kan lægge det op hvor de vil under hensyntagen til de øvrige bestemmelser....... så det er da slet ikke usandsynligt at tingene efterhånden finder vej til de danske sider når der bliver lavet nye skins Smile og derudover er det selvfølgelig rigtig rart at det er kommet op, så folk igen kan få glæde af det.
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger



Antal indlæg: 510
Tilmeldt: 27/5-2004
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af Steamhammer, 8/9-2004 21:15 (#13)

Syns nu nok du overreagerer en smule der Thomas!

Kan ikke rigtig se hvad brok der er i at jeg udtrykker min ærgrelse over at vi skal hente danske ting på en amerikansk server med DL-begrænsning???

Personligt har jeg ingen problemer med at komme ind på Train-sim.com, da jeg betaler for det, men jeg husker ganske tydeligt mine og andres frustrationer over hvor svært det kan være for ikke-betalende og med din og andres hetz mod Oldtimerklubben i sin tid fordi vi indførte "eksklusivtid", så må du jo være et oplagt emne som kommende formand for de radikale når Jelved stopper!

Og dette er min PERSONLIGE mening uanset hvad jeg underskriver mig med herunder!
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af Thomas_, 8/9-2004 21:53 (#14)

stigc skrev:
Jeg kan så undre mig over at du ikke blot havde genoplivet Train-sim.dk som download side, uden forum Angry


af den simple grund at hverken peter eller jeg tog del i train-sim.dk på det sidste.. Derfor blev det lagt op på en helt uafhængig server som vi intet har med at gøre, og intet har at skulle bestemme over.. Grin
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af jraaby, 8/9-2004 21:58 (#15)

Perhaps you could also upload the trains to EUTrainsim.com?
Brugers avatar
jraaby

Erfaren bruger



Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 21/4-2004
Alder: 35
Status:


SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af Thomas_, 8/9-2004 22:03 (#16)

Steamhammer skrev:
Kan ikke rigtig se hvad brok der er i at jeg udtrykker min ærgrelse over at vi skal hente danske ting på en amerikansk server med DL-begrænsning???


Hvor ser du en DL begrænsning på t-s.com ? Alle der er registrede kan downloade.. At der så er et hvis antal slots tilgængelig til dem som ikke betaler ser jeg ikke som en begænsning, da du stadig kan downloade det samme som dem der betaler..

Steamhammer skrev:
Personligt har jeg ingen problemer med at komme ind på Train-sim.com, da jeg betaler for det, men jeg husker ganske tydeligt mine og andres frustrationer over hvor svært det kan være for ikke-betalende og med din og andres hetz mod Oldtimerklubben i sin tid fordi vi indførte "eksklusivtid", så må du jo være et oplagt emne som kommende formand for de radikale når Jelved stopper!


Find bare ET sted hvor jeg ytre min meing om at oldtimerklubben var payware, eller at jeg var modstander af jeres eksklusivtid! Hvis du kan det, så stiller jeg gerne op som Jelved's afløser.. Grin eller lægger vi låg på den udtalelse og glemmer alt om den.. Grin LD
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af USRailFan, 8/9-2004 22:30 (#17)

togbilleder.dk skrev: Og som der også er blevet skrev andersteds i forummet, så er de blevet uploadet i går og venter på at blive godkendt.


Vil godsvognene også bli lagt opp på http://www.train-sim.com ?
Mangler nemlig en hel haug av disse for å få pakken med godstrafikk-activities til Northern Denmark 4 til å virke....
Brugers avatar
USRailFan

Begynder



Antal indlæg: 5
Tilmeldt: 29/8-2004
Status:


SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af Steamhammer, 8/9-2004 22:43 (#18)

togbilleder.dk skrev: Hvor ser du en DL begrænsning på t-s.com ? Alle der er registrede kan downloade.. At der så er et hvis antal slots tilgængelig til dem som ikke betaler ser jeg ikke som en begænsning, da du stadig kan downloade det samme som dem der betaler..

Begrænsning i slots er det ikke en begrænsning i DL? så er der jo kun et vist antal der er heldige, så den kan du ikke snakke dig fra! Wink

togbilleder.dk skrev:
Find bare ET sted hvor jeg ytre min meing om at oldtimerklubben var payware, eller at jeg var modstander af jeres eksklusivtid! Hvis du kan det, så stiller jeg gerne op som Jelved's afløser.. Grin eller lægger vi låg på den udtalelse og glemmer alt om den.. Grin LD


Ej altså Thomas! Du burde vel, om nogen, vide at der INTET er tilbage fra Forum på train-sim.dk og dermed er alle spor/beviser jo væk, for jeg tror ikke nogen har gidet at tage backup af det! Cool
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af stigc, 8/9-2004 22:49 (#19)

togbilleder.dk skrev:
stigc skrev:
Jeg kan så undre mig over at du ikke blot havde genoplivet Train-sim.dk som download side, uden forum Angry


af den simple grund at hverken peter eller jeg tog del i train-sim.dk på det sidste.. Derfor blev det lagt op på en helt uafhængig server som vi intet har med at gøre, og intet har at skulle bestemme over.. Grin


Det er rigtigt at du overdrog det til Dennis?, som så tilsidst også gav op,
men du er vel stadig formel ejer af navnet, og som sådan kan du jo blot flytte det til en server, som du igen kan kontrollere ?
Eller husker jeg helt galt ?
Brugers avatar
stigc

Erfaren bruger



Antal indlæg: 680
Tilmeldt: 11/4-2004
Alder: 65
Status:



SV: ang. www.train-sim.dk
Skrevet af Tobias, 9/9-2004 00:27 (#20)

Nu har ex dsb-dt jo faktisk været så flinke at de ikke har lagt begrænsninger på hvor og hvordan tingene må ligge sålænge readme filens punkter ellers er opfyldt, så jeg har tilladt mig at uploade vogne + et par lokomotiver her på tog-sim...................... IC3 + IR4 skal lige have en omgang finpudsning med pakningen men så kommer de også. Så kan man jo håbe på at hastigheden på downloaden bliver bedre på et tidspunkt, men nu er er der altså mulighed for at hente det her også.
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger



Antal indlæg: 510
Tilmeldt: 27/5-2004
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Train Simulator 2015 Materiel 1 22-03-2015 00:33
Lige NU! 85% Rabat på Train Simulator 2014: Steam Edition Andet 1 28-06-2014 00:33
Microsoft Train Simulator - Tak Generelt 1 08-09-2013 15:17
Microsoft Train Simulator - 3 spørgsmål! Materiel 2 31-08-2013 18:27
Hvis du endnu ikke har Train Simulator 2013 endnu... Andet 1 01-01-2013 12:27
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: