Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
Lydproblemer

Udskriv debat

  Lydproblemer
Skrevet af Zeus, 3/9-2004 15:15 (#1)

Mit MSTS har fungeret udemærket indtil for nylig. Da jeg ville køre en hjemmelavet aktivitet med MR-MRD på SDK var det som om lyden "gik i stykker". Pludselig gik lyden bare væk ved alle "udendørs"-kameravinkler. Lyden inde i toget fungerer stadigvæk, men går man udenfor er der ikke en lyd at høre fra toget. Dog vendte det kortvarigt tilbage da jeg forsøgte at køre SEO ruten med Gammel Gods aktiviteten, men dog blot for at forsvinde igen, selvom det nu lyder som om, der kommer lidt lyd fra togvognene (Desværre fik jeg en fejl på ruten senere??). Er der nogen der ved hvad denne lydforstyrrelse kan være forårsaget af, og hvordan den evt. kan løses? Jeg har prøvet at sætte lydkvaliteten ned - dog uden held!

På forhånd tak!
Brugers avatar
Zeus

Medlem



Antal indlæg: 106
Tilmeldt: 7/5-2004
Bopæl: Odense
Alder: 39
Status:



SV: Lydproblemer
Skrevet af vandborg, 9/9-2004 18:57 (#2)

Hej.

Jeg har selv omtalt samme problem i et andet indlæg. Jeg tror, at problemet opstår ifm med rute og ikke toget.

Jeg har en gang før haft problemet ifm. med en tidligere udgave af Denmark. Da gjorde jeg Erich opmærksom på det og han løste det i den næste udgave. Jeg ved ikke hvad han gjorde, men det kan være han kommer i tanke om det når han læser dette indlæg.

Du kan i mellemtiden få lyden tilbage ved at skifte et antal gange med cabwiew og tog udefra (tast 1 eller 2,3). Du skal bare blive ved med at skifte, lige pludselig er den der. Dog kan den forsvinde igen, når du kører hen over en anden type skinne fx. bro.
Brugers avatar
vandborg

Medlem



Antal indlæg: 107
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Albertslund/Stavreby
Alder: 65
Status:

Torben


SV: Lydproblemer
Skrevet af vandborg, 7/10-2004 18:33 (#3)

Grin Grin Så er problemet løst. Det var mit lydkort (Creative SB LIve 5.1 digital) som gav problemer. Ved brug af indbygget lydkort (realtek) er problemet løst og alt er vellyd.

Så her er en glad mand (Han har ikke fået 4 Viborg dæk, men god trainsim lyd).
Brugers avatar
vandborg

Medlem



Antal indlæg: 107
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Albertslund/Stavreby
Alder: 65
Status:

Torben

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
MSTS lydproblemer Andet 3 20-08-2006 21:24
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: