Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
Begynderpakke?

Udskriv debat

  Begynderpakke?
Skrevet af Steamhammer, 3/9-2004 13:00 (#1)

Hej allesammen,

Kom i forbindelse med Gippermands forskellige spørgsmål til at tænke på om det ikke vil være en rigtig god idé at lave en "Begynderpakke" som kunne indeholde alle de fine vejledninger som der efterhånden findes til MSTS og så samle dem i én zipper?

Der kunne jo så også være korte beskrivelser af anbefalelsesværdige programmer.

Jeg tror mange "nye" vil blive glade for en sådan pakke.

Men lad mig høre hvad i andre syntes om den idé!

Og kom endelig med forslag til hvilke vejledninger i syntes der skal med og hvilke programmer.

Selv foreslår jeg naturligvis Train Store, som efter min mening er ét af de bedste programmer til MSTS, dertil kommer så ConBuilder og Route Riter, men der er nok mange flere, som jeg ikke lige husker i skrivende stund.

Men lad mig nu høre hvad I syntes! Grin
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)


SV: Begynderpakke?
Skrevet af Holbrook, 3/9-2004 14:57 (#2)

Til den pakke kunne der vel også være nogle af de opdateringer/fix der er kommet til MSTS.
Brugers avatar
Holbrook

Ekspert



Antal indlæg: 1657
Tilmeldt: 10/4-2004
Bopæl: Ballerup
Alder: 36
Status:

Hilsen Bjarke Hvass
www.holbrook.dk

SV: Begynderpakke?
Skrevet af Steamhammer, 3/9-2004 15:37 (#3)

Ja, hvis vi kan få lov at ligge dem deri, tror det er bedre med links til de pågældende opdateringer.
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

SV: Begynderpakke?
Skrevet af Bmad, 3/9-2004 15:55 (#4)

Hejsa alle sammen .


Jeg vil kun sige jeg syntes det lyder som en skide god ide . for nu er jeg selv lidt grøn i det . Nu er jeg så jo kun på TRS Men for andre nye syntes jeg det ville være fint . for det kan være en del rodet at finde rundt i det .
SÃ¥ jeg giver en stemme :lol:

Bmad
Brugers avatar
Bmad

Lidt øvet



Antal indlæg: 11
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Vestjylland Esbjerg
Status:


SV: Begynderpakke?
Skrevet af egon.weber, 3/9-2004 17:47 (#5)

Ja, god idé, når de så er kommet godt fra start, kan man jo altid henvise til de steder hvor ting som vejledning i brag af editorerne kan hentes! Den bedste måde at starte på, er køre de aktiviteter der er som standard, for derefter så begynde at eksperimentere med at lave egne!
Brugers avatar
egon.weber

Erfaren bruger



Antal indlæg: 582
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nordfyn
Alder: 65
Status:

Egon Weber.
Mail: egon.weber@tdcadsl.dk
MSN: egon_weber@hotmail.com


SV: Begynderpakke?
Skrevet af , 6/9-2004 01:42 (#6)

Ja det ville være rart, for der er mange spørgsmål, både om sammensætning af materiel-hvordan man starter de forskellige ting op, og brug af div. ting der ligger til afhentning for ikke at sige brugen af conbuilder m.m.
Ja vi nye er jo sikkert alle spændte over den overvældenhed med MSTS, og det der kan fås til det spil, og man vil jo gerne prøve det hele, og bidt af det......jo tros min alder så bruger jeg mange timer, og i den forbindelse, har jeg lige købt 80GB bare til spillet, for at kunne have plads nok, så en vejledningshæfte til download ville være glædeligt.......Vil lige påpeje den venlighed i alle udviser os nye, og det i vil gøre for os.......På alle de nye`s vegne tror jeg at jeg kan sige tak.....MVH Per
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: Begynderpakke?
Skrevet af Steamhammer, 6/9-2004 22:58 (#7)

gippermand skrev:
Ja vi nye er jo sikkert alle spændte over den overvældenhed med MSTS, og det der kan fås til det spil, og man vil jo gerne prøve det hele, og bidt af det......jo tros min alder så bruger jeg mange timer, og i den forbindelse, har jeg lige købt 80GB bare til spillet, for at kunne have plads nok, så en vejledningshæfte til download ville være glædeligt.......Vil lige påpeje den venlighed i alle udviser os nye, og det i vil gøre for os.......På alle de nye`s vegne tror jeg at jeg kan sige tak.....MVH Per


Ja, vi har jo alle været nye engang og har nydt godt af hjælpen, så det er såmænd bare "pay-back-time" Per! Smile
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: