Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
DSB S-Tog del 1

Udskriv debat

  DSB S-Tog del 1
Skrevet af Ghosttrain, 19/1-2010 17:05 (#81)

Det kan den ikke mere.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<


SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af kenkari, 19/1-2010 23:06 (#82)

Er der overhovedet nogen mulighed for at downloade det igen i fremtiden? - Det samme gælder DK2000 H?
Brugers avatar
kenkari

Meget øvet



Antal indlæg: 276
Tilmeldt: 16/12-2007
Bopæl: Ballerup
Alder: 30
Status:

vh
Kenny

SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af KimEast, 20/1-2010 02:26 (#83)

Alle de ruter, andre har hjulpet med, og brugt OCEANER af tid på, er døde og borte, og kan ej DL nogensteder mere! Takker på forhånd. (Gælder feks den S-togs-del, som jeg lavede HKT på, HELE rute-nettet altså.) osv.osv. Sad
Brugers avatar
KimEast

Ekspert



Antal indlæg: 1344
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:


SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af kenkari, 20/1-2010 18:51 (#84)

ØV ØV og ØV! :cry: Den allerbedste rute DK2000 H! ØV! + S-tog del 1! og for sidste gang ØV! :cry: :cry: :cry: Angry
Brugers avatar
kenkari

Meget øvet



Antal indlæg: 276
Tilmeldt: 16/12-2007
Bopæl: Ballerup
Alder: 30
Status:

vh
Kenny

SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af Mickey2626, 16/5-2010 22:46 (#85)

Det da trist , at s tog del 1 ikke er til at DL mere, hvad er det sket ? Nogle der ligger inde med den, og som jeg kan få den tilsendt af ?

Jeg har så fundet Denmark H , så den findes da stadigvæk til download

mvh Michael
Brugers avatar
Mickey2626

Begynder



Antal indlæg: 1
Tilmeldt: 9/10-2005
Status:


SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af Ghosttrain, 16/5-2010 23:04 (#86)

Det håber jeg så sandelig ikke, der er kun ét sted mine ting må ligge til DL og det er hos http://www.dantrainsim-today.dk/ ALT andet er uden min tilladelse. :evil:
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<
 
Redigeret af , 17/5-2010 00:27

SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af adammeile, 16/5-2010 23:18 (#87)

slap dog af frankenstein du hisser dig altid op, prøv og tag en pille og sov for satan da!!!!!!!!!! idiot
Brugers avatar
adammeile

Meget øvet



Antal indlæg: 215
Tilmeldt: 30/11-2006
Bopæl: Vangede
Alder: 38
Status:

Adam Meile

SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af knudbe, 16/5-2010 23:21 (#88)

Mickey2626 skrev: Det da trist , at s tog del 1 ikke er til at DL mere, hvad er det sket ? Nogle der ligger inde med den, og som jeg kan få den tilsendt af ?

Den ligger da også på http://www.dantrainsim-today.dk/
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af Ghosttrain, 16/5-2010 23:40 (#89)

Nu du er så godt igang hr. Meile, kan du så ikke lige forklare hvorfor du blander dig i noget der på ingen måde kommer dig ved ? :roll:
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<
 
Redigeret af , 17/5-2010 00:28

SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af Bab, 16/5-2010 23:45 (#90)

adammeile skrev: slap dog af frankenstein du hisser dig altid op, prøv og tag en pille og sov for satan da!!!!!!!!!! idiot


Personligt ville såden en idiotisk udtalelse få mig til at slette alt jeg havde lavet fra alle steder, og de ville aldrig dukke op igen. Og så vidste man jo, hvem man kunne takke for det Shock

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:

RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes

SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af knudbe, 16/5-2010 23:55 (#91)

Bab skrev:
adammeile skrev: slap dog af frankenstein du hisser dig altid op, prøv og tag en pille og sov for satan da!!!!!!!!!! idiot


Personligt ville såden en idiotisk udtalelse få mig til at slette alt jeg havde lavet fra alle steder, og de ville aldrig dukke op igen. Og så vidste man jo, hvem man kunne takke for det Shock

Bab


Hvis en enkelt persons udtalelse vil kunne få dig til at genere så mange andre mennesker, er det så den pågældende person som har et problem eller er det dig?

Når der er tale om at man laver noget, som er til glæde for så mange brugere, så kan det ikke undgås at der falder nogle skarpe bemærkninger af og til - og det er man nu en gang nødt til at acceptere, eller i hvert fald bare ignorere.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af Bab, 16/5-2010 23:59 (#92)

Det var ikke en skarp bemærkning. Den var direkte idiotisk. Og så er det ikke første gang, folk vil bestemme over, hvad andre har lavet. Fortalt på mange forskellige måder, hvoraf flere var direkte uacceptable.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:

RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes

SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af knudbe, 17/5-2010 00:05 (#93)

Bab skrev: Den var direkte idiotisk.


Enig, og derfor bør du da nok også vurdere om den som har udtalt sig er en idiot, og om du derfor ikke bare skal ignorere den i stedet for at gå ud og fjerne alle dine ting.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af Bab, 17/5-2010 00:11 (#94)

Der er ting, som vi aldrig bliver enige om. Det her er en af dem.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:

RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes

SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af knudbe, 17/5-2010 00:33 (#95)

Der er heller ikke noget at blive enig om. Der er tale om nogle faktiske forhold, som det at nogen mennesker har kortere lunter end andre. Jeg forsøger så bare at trække lidt i den, så vi kan nå at få den slukket når en kommentar som adammeiles får sat ild til den Wink - og skulle det så alligevel ikke lykkes, så er vi jo forberedt. Vi har jo prøvet det før...
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af Thomas_, 17/5-2010 11:04 (#96)

Bab skrev: Det var ikke en skarp bemærkning. Den var direkte idiotisk. Og så er det ikke første gang, folk vil bestemme over, hvad andre har lavet. Fortalt på mange forskellige måder, hvoraf flere var direkte uacceptable.

Bab


Hvorfor tror du Peter og jeg stoppede med at lave tog i sin tid?
Der findes mange utaknemlige mennesker der brokker sig og altid skal være på tværs - til trods for at de nyder godt af noget andre mennesker har brugt meget af deres fritid på at lave.. og så i øvrigt uden at betale en krone for det. Smile

Jeg forstår godt hvis lysten forsvinder.
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af Thomas_, 17/5-2010 11:07 (#97)

adammeile skrev: slap dog af frankenstein du hisser dig altid op, prøv og tag en pille og sov for satan da!!!!!!!!!! idiot


Du skulle overveje at lade være med at ryge så meget hash. Det er skadeligt for både hjernen og dine omgivelser.
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af Bab, 17/5-2010 12:02 (#98)

ThomasH skrev:
Bab skrev: Det var ikke en skarp bemærkning. Den var direkte idiotisk. Og så er det ikke første gang, folk vil bestemme over, hvad andre har lavet. Fortalt på mange forskellige måder, hvoraf flere var direkte uacceptable.

Bab


Hvorfor tror du Peter og jeg stoppede med at lave tog i sin tid?
Der findes mange utaknemlige mennesker der brokker sig og altid skal være på tværs - til trods for at de nyder godt af noget andre mennesker har brugt meget af deres fritid på at lave.. og så i øvrigt uden at betale en krone for det. Smile

Jeg forstår godt hvis lysten forsvinder.


Jeg forstår det godt, og kan ikke forstå, hvordan andre kan tro, at de har råderet over andres arbejde.

Man burde faktisk kun bygge til sig selv, så det kun er ens egen selvkritik man skal stå til regnskab over for. Og når nu du er blevet færdig med dit EG Wink m så har du jo også "moret" dig med at bygge det. Og det er trods alt det, som betyder mest. Også selvom du var den eneste som kørte rundt med det. Men der er nu også en glæde ved at glæde andre, på når de få, som aldrig bliver tilfredse. Desværre er det jo altid de utilfredse som råber højst. Man hører sjældent tilfredse mennesker brokke sig Wink

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:

RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes

SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af knudbe, 17/5-2010 23:16 (#99)

Bab skrev: og kan ikke forstå, hvordan andre kan tro, at de har råderet over andres arbejde.


Hvis vi nu stiller tingene lidt på højkant...
Vi er flere der er leverandører af forskellige ydelser som til sammen er til glæde for en masse brugere...
Hvad er en rute værd uden materiel og scenarier?
Hvad er materiel værd uden ruter og scenarier?
Kan man lave scenarier uden ruter og materiel?

Jeg kan ikke lave ruter og materiel, men jeg har lavet nogle rimelig gode aktiviteter til MSTS, hvis jeg skal dømme efter de bemærkninger der er kommet. For at konstruere disse har jeg brugt de flotte ruter og det flotte materiel samt brugt en hulens masse tid på forarbejder og konstruktion.
Bare det at køre flere testkørsler med en aktivitet fra København til Flensborg tager mange timer.
Det er fuldstændigt rigtigt, at jeg ikke kan bestemme over det som andre laver, men når I så fjerner det der er anvendt, så bestemmer I jo indirekte over det arbejde som jeg har brugt en masse tid på.
Har I nogensinde tænkt på det?

Bab skrev: Men der er nu også en glæde ved at glæde andre

Det jo lige det. Når jeg har lavet en aktivitet/scenarie, så har jeg kørt den så mange gange inden den blev færdig at jeg ikke "orker" at køre den mere, så resultatet er at den mange gange er til mere glæde for andre end for mig selv.
- men så er det surt, at det hele bliver ødelagt fordi en har en ret kort lunte... og dermed bestemmer, at den aktivitet som jeg har lavet ikke længere må bruges.

Bab skrev: på når de få, som aldrig bliver tilfredse. Desværre er det jo altid de utilfredse som råber højst. Man hører sjældent tilfredse mennesker brokke sig Wink

Det ligesom siger sig selv, ikke Wink
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]


SV: DSB S-Tog del 1
Skrevet af Bab, 18/5-2010 00:00 (#100)

knudbe skrev:
Det er fuldstændigt rigtigt, at jeg ikke kan bestemme over det som andre laver, men når I så fjerner det der er anvendt, så bestemmer I jo indirekte over det arbejde som jeg har brugt en masse tid på.
Har I nogensinde tænkt på det?


Man kan ikke gøre alle glade. Desuden har jeg vist ikke lavet noget, som du har brugt i nogle aktiviteter. Jeg har rettet en enkelt eller to af dine aktiviteter, men det giver mig da ikke rådighed over hverken ruten, materielet som er brugt eller dine aktiviteter.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:

RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: