Forum » Trainz » Generelt
Kørelednings-master til TRZ ??

Udskriv debat

  Kørelednings-master til TRZ ??
Skrevet af Andy, 22/5-2006 18:36 (#1)

Hey folkens, mig igen...

Ville lige høre jer om noget...

Har siddet og kigget på TRZ her hele dagen, og så har jeg, til min store glæde, opdaget at der faktisk findes rigtig mange danske ting til TRZ, så ville høre jer om 2 ting:

- Er der lavet danske kørelednings-master til TRZ?? , eller kender i til nogle der ligner meget...??

- En anden ting er meget bare et generelt spørgsmål; Jeg tror gerne jeg kunne tænke mig at lave en rute i TRZ fordi det ser rigtig realistik ud(atmosfæren), men mit spg. går på om de danske ting der findes på nettet, kun kan bruges til TRZ 2004 eller om de også virker til 2006 versionen...?

Og til sidst, kender i til noget sted i DK(helst på sjælland) hvor man kan købe TRZ ??

Vh. Andy
Brugers avatar
Andy

Medlem



Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 13/12-2004
Alder: 36
Status:



SV: Kørelednings-master til TRZ ??
Skrevet af Jimbow, 24/5-2006 21:03 (#2)

1: Der er desværre ikke udgivet danske køreledningsmaster til trainz endnu, men det kommer måske en dag Smile

2: Ja, generelt kan alle ting der er lavet til trs2004 bruges i trs2006... Der kan dog være nogen ting som ikke virker helt efter hensigten i 2006.

3: Jeg har selv købt min trs2006 i EB games i Ballerup, men jeg ved ikke om de stadig har det.. Hvis du har et elektronisk betalingskort kan du købe det på nettet hos Auran..
Brugers avatar
Jimbow

Meget øvet



Antal indlæg: 216
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Ballerup
Alder: 39
Status:

Jimi Hansen


SV: Kørelednings-master til TRZ ??
Skrevet af BlackChart, 24/5-2006 21:37 (#3)

Andy skrev: Og til sidst, kender i til noget sted i DK(helst på sjælland) hvor man kan købe TRZ ??


Godtnok holder vi ikke til på sjælland, men vi kører da tilbud på Trainz i vores webshop i denne uge:

http://shop.tog-s...ucts_id=72
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Ombord på Master Cat Færger 9 10-06-2007 10:17
Master Ruter 1 17-01-2005 21:34
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: