Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
IC3 Toge hjælp mig BEBE :'(

Udskriv debat

  IC3 Toge hjælp mig BEBE :'(
Skrevet af René, 9/8-2004 05:55 (#1)

Hvordan kan jeg få IC3 toge til at virke? I så fald hvor kan jeg hente det som skal bruges?
Brugers avatar
René

Begynder



Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 8/8-2004
Status:



SV: IC3 Toge hjælp mig BEBE :'(
Skrevet af , 9/8-2004 17:57 (#2)

Hej Rene.

Skrevet: den 09. Aug 2004 - 04:55

--------------------------------------------------------------------------------

Hvordan kan jeg få IC3 toge til at virke? I så fald hvor kan jeg hente det som skal bruges?


Øhh ved at installere det :roll: har du det? det er det eneste du skal gøre ved at få IC3 til at virke Wink

MVH.
Jan.
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: IC3 Toge hjælp mig BEBE :'(
Skrevet af , 19/10-2004 06:06 (#3)

Hej Rene.

Vil lige tillægge, at toget kan fås her på hjemmesiden, hvis du alså ikke skulle have det, og
som Jan sagde, pakke det ud i Transetmappen, med consistfilerne i consistmappen, under \Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS.
Og iøvrigt gælder det for alt materielt, dog har nogle ikke consistfiler, og skal derfor laves,
dertil et program som hedder consistbuilder, som også kan hentes her.
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: IC3 Toge hjælp mig BEBE :'(
Skrevet af Christian17, 19/10-2004 08:40 (#4)

IC3'eren er en .exe-fil, der bare skal klikkes på og så skal du ellers bare klikke næste, med mindre din MSTS-hovedmappe ligger på et andet drev end det der er angivet.
Brugers avatar
Christian17

Ordstyrer



Antal indlæg: 1059
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Århus N
Alder: 37
Status:

Med venlig hilsen
Christian Krone
Webmaster http://www.banebilleder.dk

Spring til debat:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near '(' IN BOOLEAN MODE) AND thread_id != 459 AND tf.forum_access = '0' ORDER BY t...' at line 4
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: ' class='textbox' style='font-size:11px;width:99%' onclick='javascript:this.select();' />