Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
fejlmeddelelser på s-tog ti dk1

Udskriv debat

  fejlmeddelelser pÃ¥ s-tog ti dk1
Skrevet af caa, 21/7-2004 22:46 (#1)

Hvergang jeg prøver at køre en aktivitet med s-tog, få jeg en besked om f.eks. service ballerup-klampenborg(c) is out of data. please re-save in activity editor. hvis så jeg er inde i activity editor, henter ballerup-klampenborg, så kommer fejlmeddelse : service ballerup-klampenborg(c) is out of data. please to up data. har det noget med at aktivteterne ikke passer til dk1. eller hvad? (aktivteterne er alle downloadet) mvh. caa
Brugers avatar
caa

Meget øvet



Antal indlæg: 398
Tilmeldt: 22/4-2004
Alder: 53
Status:



SV: fejlmeddelelser på s-tog ti dk1
Skrevet af BlackChart, 21/7-2004 22:48 (#2)

Når du har åbnet pågældende aktivitet i activity editoren, så gå ind i files og tryk compute and save så skulle det virke uden brok fra MSTS' side...
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

SV: fejlmeddelelser på s-tog ti dk1
Skrevet af caa, 21/7-2004 23:07 (#3)

Har lige prøvet igen, ind i activity editoren, åben dk1, åben rute f.eks ballerup-klampenborg, gå over i hvid skærm, timeglaset fremme, til slut fejl meddelse: service ballerup-klampenborg(c) is out of data. please re-save this activity to update. og compute and save er ikke markeret på noget tidspunkt. det skal lige siges at jeg mangler lidt toge bl.a. ir4 og et par stykker andre af dsb. men har s-tog 2 og 4 og ic3 ic3 via
Brugers avatar
caa

Meget øvet



Antal indlæg: 398
Tilmeldt: 22/4-2004
Alder: 53
Status:


SV: fejlmeddelelser på s-tog ti dk1
Skrevet af BlackChart, 21/7-2004 23:20 (#4)

Du svarer bare ja, indtil du har åbnet aktiviteten, og så kan du vælge compute and save i files menuen...
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com


SV: fejlmeddelelser på s-tog ti dk1
Skrevet af caa, 21/7-2004 23:52 (#5)

Jeg tro det lykkes, for den skriver ikke mere service ballerup-klampenborg(c) is out of data. please re-save in activity editor.og alle de andre, nå jeg starter aktivteten, men kun at den mangler ir4. så vil msts sende besked til bill om det. så jeg må vente lidt endnu, før ir4 er klar, men tak for de hurtige svar. caa
Brugers avatar
caa

Meget øvet



Antal indlæg: 398
Tilmeldt: 22/4-2004
Alder: 53
Status:


Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: