Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
VDK :-(

Udskriv debat

  VDK :-(
Skrevet af Loke, 16/7-2004 20:25 (#1)

Hej Kjære venner.

På grund af nedbrud og deraf datatab, er jeg desværre nødt til at starte forfra med VDK. Sad Sad
Jeg har fået et tilbud, jeg ikke kan afslå, men jeg ved ikke hvornår jeg kommer igang igen, men der er en "MEGET" god og venlig sjæl, der vil starte den del af VDK , der har været det største problem for mig.

SÃ… allerede her og nu " En stor tak" Cool Pfft til vedkommende, der selv ved hvem han er.

Jeg vil så hurtigt som muligt, prøve at udvide VNJ 3.1 , således at der bliver lidt mere at køre på , på den version af banen, dog bliver det ikke så meget, men lidt mere end der er bedre end intet. Grin

Håber i vil have "lidt" tålmodighed, m.h.t. VDK , men den skal nok komme, dog kan jeg ikke sige hvornår. :?

Samtidig er jeg på "jagt" efter alt det rullende materiel, jeg har også mistet, så jeg håber det kommer til download, et eller andet sted og at nogen kan/vil advisere mig om dette. :lol:
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger



Antal indlæg: 574
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Vestjylland
Alder: 69
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder


SV: VDK :-(
Skrevet af 95mira, 16/7-2004 21:52 (#2)

Hej Brian!

Jeg har jo også et projekt i gang, der minder meget om dit! Og jeg synes det er dumt med for meget "dobbeltkonfekt," så jeg vil gerne tilbyde et samarbejde. Jeg vil bare høre om der er behov for, at jeg bygger strækningen Vemb - Lemvig - Thyborøn til VDK, og muligvis også andre nord/vest/midt-jydske strækninger, hvis det skulle have interesse??? Bl.a. strækningen Struer - Langå - Århus vil jeg selv mene at jeg er strækningskendt på Wink Wink

Du siger bare til, og så kan vi snakke sammen udenom forum Wink
Brugers avatar
95mira

Ekspert



Antal indlæg: 1238
Tilmeldt: 10/4-2004
Alder: 34
Status:

MVH
Mikkel


SV: VDK :-(
Skrevet af Loke, 16/7-2004 23:01 (#3)

95mira skrev: Hej Brian!

Jeg har jo også et projekt i gang, der minder meget om dit! Og jeg synes det er dumt med for meget "dobbeltkonfekt," så jeg vil gerne tilbyde et samarbejde. Jeg vil bare høre om der er behov for, at jeg bygger strækningen Vemb - Lemvig - Thyborøn til VDK, og muligvis også andre nord/vest/midt-jydske strækninger, hvis det skulle have interesse??? Bl.a. strækningen Struer - Langå - Århus vil jeg selv mene at jeg er strækningskendt på Wink Wink

Du siger bare til, og så kan vi snakke sammen udenom forum Wink


Hej Mikkel.
Vi fik snakket om det, så vi må se hvad der sker, og jeg takker for dit tilbud.
Vi tales ved senere..... Cool
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger



Antal indlæg: 574
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Vestjylland
Alder: 69
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: