Forum » Off Topic » Snik-Snak
En venlig henstilling til alle de nye brugere

Udskriv debat

  En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af BlackChart, 28/6-2005 19:26 (#1)

Jeg vil lige give en venlig henstilling til alle de nye brugere, og det er at jeg IKKE hjælper nogen som helst via e-mail, skal i have hjælp til noget, så kig i forum/F.A.Q eller spørg hvis du ikke kan finde et emne der omhandler det du har problemer med - Det er derfor forum/F.A.Q er her...

Jeg har simpelthen ikke tid til at hjælpe alle dem der skriver til mig, og specielt den seneste uge er jeg på det nærmeste blevet oversvømmet af e-mails fra brugere der skal have hjælp til ditten og datten...Jeg er begyndt blot at slette disse mails, så hvis du ikke har fået svaret at du skal bruge forum, så kan du jo så se her hvorfor...

Og sidst men ikke mindst - Jo flere der skriver til mig om problemer med deres MSTS på min e-mail, jo længere tid vil det tage at lave bl.a. 4g s-toget færdigt da jeg istedet skal bruge tiden på at slette en pokkers masse e-mails...
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com
 
Redigeret af , 10/7-2005 21:25


SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af Thomas_, 2/7-2005 00:11 (#2)

Det er da ellers en hyggelig måde og hilse nye brugere velkommen på..

Har du overvejet at lave en standartmail at sende tilbage, i stedet for at fare sådan i flint som du gør der.. Det virker ikke venligt..

Just my 2 cent.
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af nicolaihenrik, 2/7-2005 01:16 (#3)

Hæhæ! :evil: Hvor meget tid har du, Thomas, til alt muligt andet end MSTS? (f.ex. tøjvask, bestyrelsesposter, skolegang, familieliv, restaurantbesøg, klagesager til kommunen??)
Wink Wink Wink

- Mortens problem er vel også mange andres i mere eller mindre grad? - har også selv fået en del private mails, og det er også OK, sålænge, jeg har tid at svare! Smile
Brugers avatar
nicolaihenrik

Erfaren bruger



Antal indlæg: 617
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Valby
Alder: 64
Status:

OTK
...Ham med blyskibene...
Moderator

SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af Thomas_, 2/7-2005 01:41 (#4)

nicolaihenrik skrev: Hæhæ! :evil: Hvor meget tid har du, Thomas, til alt muligt andet end MSTS? (f.ex. tøjvask, bestyrelsesposter, skolegang, familieliv, restaurantbesøg, klagesager til kommunen??)
Wink Wink Wink


Jeg har ikke ret meget tid, og det er bl.a derfor jeg ikke gider det her mere.. Jeg bruger min tid på noget andet, end jeg gjorde for 1-1ý år siden..

nicolaihenrik skrev:
- Mortens problem er vel også mange andres i mere eller mindre grad? - har også selv fået en del private mails, og det er også OK, sålænge, jeg har tid at svare! Smile


Ja, der er det derfor jeg spørg hvorfor han ikke laver et standartsvar han kan sende tilbage, det kan da ikke tage mere end højest 5 min at svare de mails der nu må være.. Sådan noget her, er jo en af de ting man må tage med når man stabler sådan en side her på benene.. Jeg syntes bare det er overdrevet at lave sådan en advarsel på forsiden, han kunne lige så godt have skrevet: skrid, jeg gider ikke have noget med jer at gøre..
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af KimS., 2/7-2005 03:34 (#5)

Et standard svar er et upersonligt svar, så kan man lige så godt lade være at svare.
Jeg syntes det er helt fint, den måde Morten takler det på.
Han er jo ( vist nok Shock ) også kun et menneske, ikk' Wink
Brugers avatar
KimS.

Erfaren bruger



Antal indlæg: 999
Tilmeldt: 10/4-2004
Bopæl: Trekroner/Roskilde
Alder: 78
Status:


SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af nicolaihenrik, 2/7-2005 12:24 (#6)

Der er noget, du har misforstået, Kim! - Morten er en ALIEN med uanede ressourser!!! Wink Wink - han gider bare ikke lægge alle sine ressourcer på tog-sim, - og det kan jeg godt forstå! Smile
- det her er jo ikke en PC-support-site, - dem findes der masser af derude på Det store "Indernet"!
Brugers avatar
nicolaihenrik

Erfaren bruger



Antal indlæg: 617
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Valby
Alder: 64
Status:

OTK
...Ham med blyskibene...
Moderator
 
Redigeret af , 2/7-2005 17:14

SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af KimS., 2/7-2005 12:44 (#7)

( Skrev jeg ikke ( vist nok Shock ), jeg havde nok en mistanke til det modsatte :evil: ) Pfft Grin
Brugers avatar
KimS.

Erfaren bruger



Antal indlæg: 999
Tilmeldt: 10/4-2004
Bopæl: Trekroner/Roskilde
Alder: 78
Status:


SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af JBA, 2/7-2005 19:58 (#8)

Vel ligeså upersonligt som at råbe til alle at de skal lade være med at sende mail Wink
Brugers avatar
JBA

Medlem



Antal indlæg: 160
Tilmeldt: 16/5-2004
Alder: 38
Status:


SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af PeterFrost, 2/7-2005 21:22 (#9)

- Det overrasker jo ikke nogen at Kim mener det en hel fin måde at snakke til folk, på, han har jo benyttet det selv i stor stil, i diverse diskutioner... ? eller ? Smile

Jeg kan heller ikke se noget galt i en standart mail, så ved folk hvorfor de ikke får et personligt svar Smile

Med Venlig Hilsen
Peter Frost
Brugers avatar
PeterFrost

Ekspert



Antal indlæg: 1879
Tilmeldt: 2/3-2005
Alder: 39
Status:


SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af BlackChart, 2/7-2005 21:59 (#10)

Dvs. alle der sender mails til mig, incl. familie skal have sådan en mail smidt i hovedet?? Jeg gider lige netop ikke sidde og sortere, og sende et eller andet standardd svar til dem som bør have det...Så kan jeg jo lige så godt svare på det de spørger om...
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af PeterFrost, 2/7-2005 22:20 (#11)

Jeg har en til sim, og en til privat... Smile

Med Venlig Hilsen
Peter Frost
Brugers avatar
PeterFrost

Ekspert



Antal indlæg: 1879
Tilmeldt: 2/3-2005
Alder: 39
Status:


SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af nicolaihenrik, 2/7-2005 22:32 (#12)


Jeg kan heller ikke se noget galt i en standart mail, så ved folk hvorfor de ikke får et personligt svar


Hej Peter og Thomas!

Humlen i dét her er jo, at hvis nye brugere ellers læser opslaget her på forum (som iøvrigt er en venlig, men bestemt henstilling, endda med ledsagende forklaring!), så HAR de jo fået svaret på, hvorfor de ikke får svar, - og dermed er en standard-svarmail overflødig! Wink

Der skal nok komme en del mails alligevel fra folk, som altså ikke lige fik læst opslaget, men MÆNGDEN af mails vil blive betragteligt nedbragt - og det kan nogen gange være en nødvendighed for ikke at drukne i sin Indbakke i disse spam-tider!

Go fortsat weekend til Jer to gamle kværulanter Wink - og selvfølgelig også til alle andre!! :lol:
Brugers avatar
nicolaihenrik

Erfaren bruger



Antal indlæg: 617
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Valby
Alder: 64
Status:

OTK
...Ham med blyskibene...
Moderator

SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af Thomas_, 4/7-2005 09:05 (#13)

BlackChart skrev: Dvs. alle der sender mails til mig, incl. familie skal have sådan en mail smidt i hovedet?? Jeg gider lige netop ikke sidde og sortere, og sende et eller andet standardd svar til dem som bør have det...Så kan jeg jo lige så godt svare på det de spørger om...


Morten, nu gør du jo også problemet meget større end det igrunden nok er.. Der er ingen der har skrevet at du skulle lade en robot sende et standartsvar tilbage til alle der sender dig mail, men blot at du selv bruger noget copypaste når du ser en mail fra en der spørg efter PC support..

Det må være et ualmindeligt dårligt mail program du har, hvis du ikke hurtigt kan danne dig et overblik over hvilke mails der er fra familie og hvilke der ikke er.

Hvad svarer du så dem der alligevel sender dig en mail ?

Det er/var ikke ment som negativ kritik fra min side, jeg syntes blot at den besked på forsiden var at male fanden lidt på væggen.. Wink
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af BlackChart, 4/7-2005 20:32 (#14)

Dem der alligevel sender mig en mail får slet ikke svar...Den bliver slet og ret slettet, da jeg ikke har tid til at sidde og svare alle, ej heller sidde og sende et eller andet skod standard svar til alle...
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af JBA, 4/7-2005 23:04 (#15)

Ahr pjat, Morten. SÅ populær er du da ikke Grin Grin Grin
Brugers avatar
JBA

Medlem



Antal indlæg: 160
Tilmeldt: 16/5-2004
Alder: 38
Status:


SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af BlackChart, 5/7-2005 18:09 (#16)

Uha, Janus...Du skulle bare vide hvor mange mails jeg FIK...Det er heldigvis holdt helt op...
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af knudbe, 5/7-2005 18:35 (#17)

Godt at det er stoppet.
Jeg vil også sige at det er fuldt forståligt at du håndterer det på den måde. Jeg syntes dog godt at det kunne stå et sted her på websitet ud over som et indlæg i forum. F.eks. kunne det være en kommentar under menupunktet "Team tog-sim.dk" at ingen af de anførte personer giver support pr. e-mail men at der henvises til forum.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af BlackChart, 5/7-2005 18:41 (#18)

Se det var jo en god ide Smile
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af Steamhammer, 5/7-2005 20:39 (#19)

Jeg syntes nu ikke problemet er særligt stort - mere, før i tiden fik jeg også ret ofte forespørgsler om dit og dat, men det er ret sjældent efterhånden, så mon ikke det ebber ud af sig selv?

Men Knud's forslag syntes jeg også er en ganske udmærket idé, derudover kunne der måske oprettes et panel af brugere som gerne vil besvare via mails, selvom jeg nu også helst ser at man bruger forum'et, for det er jo der alle kan få glæde af både spørgsmål og svar... Smile

EDIT: Måske der skulle reklameres lidt mere for hvordan man bruger søgefunktionen på sitet, for at finde lige dét emne man har problemer med?
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)


SV: En venlig henstilling til alle de nye brugere
Skrevet af Jørgensen, 5/7-2005 23:31 (#20)

Måske var det også en ide at udvide Hovedmenuen til venstre med et direkte link til siden med vejledninger. Det er nemlig ikke umiddelbart logisk, at de skal findes under Download.

Med venlige foreslående hilsner
Leif Jørgensen
Brugers avatar
Jørgensen

Meget øvet



Antal indlæg: 381
Tilmeldt: 2/10-2004
Bopæl: København Ø.
Alder: 42
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
75% på RailWorks og alle add-ons Andet 1 01-07-2011 20:55
!!!For alle modeltogsinteresserede!!! Modeltog 9 05-03-2011 22:36
Kan ik downloade alle??? Materiel 13 11-09-2009 19:40
Til Alle Os med dårlig samvittighed... Snik-Snak 4 16-12-2008 18:40
Alle mine veje blev væk...... Andet 1 16-11-2007 22:14
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: