Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
Køretråd

Udskriv debat

  KøretrÃ¥d
Skrevet af Ghosttrain, 18/3-2005 08:38 (#1)

Hej med jer
Så er der fundet en løsning på problemet køretråd over nogle spor og ikke andre, det kan faktisk gøres. Læs i denne tråd fra Train-sim.com :lol:

http://www.train-...521.html#1
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<


SV: Køretråd
Skrevet af KimEast, 18/3-2005 15:16 (#2)

Jaja Frankenstein, men længere ned i tråden står der at det er en dårlig ide at rode med! Grunden er, at feks med Dynamic Track's dur det IKKE -- rebuild track-data-base, så går alt ned, og den tar ikke den strækning/spor med uden wire, og mange andre problemer! Så stadig, det bedste er at ha wire PÅ pr default, og så sætte X fra når man kommer til strækning uden wires. -- ((Men eksperimenterer da gerne på Lersøen feks. hvor der jo helst ikke skal være wires i Denmark1b, nu alle master er fjernet derinde)) .. Hygge KimE
Brugers avatar
KimEast

Ekspert



Antal indlæg: 1344
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:


SV: Køretråd
Skrevet af Ghosttrain, 18/3-2005 16:25 (#3)

Sludder og vrøvl, det er jo bare at lade være med at pille ved noget EFTER at en rute er færdig, og det er jo bare at tage højde for hvor man bruger dynamiske spor. Og som almindelig bruger af en rute har man ikke nødigt at rebuilde en spodatabase, så har man nemlig pillet ved noget man ikke bør. Jeg har faktisk testet det system, og det virker nøjagtigt efter hensigten Grin Og nej, jeg gider ikke sidde og ændre i hundredvis af worldfiler for at det kommer ind i mine ruter.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

SV: Køretråd
Skrevet af KimEast, 18/3-2005 20:56 (#4)

Det er lige DER pointen er. Hvem gider sidde med "ý million world-filer", der skal ændres manuelt??

Hygge KimE
Brugers avatar
KimEast

Ekspert



Antal indlæg: 1344
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:



SV: Køretråd
Skrevet af Ghosttrain, 18/3-2005 21:03 (#5)

Det er ikke noge problem som sådan, man kan ganske enkelt gøre det efterhånden som man bygger, og det vil helt sikkert blive brugt i mit næste projekt. Det skal bare gøres fra begyndelse af projektet, så er arbejdet slet ikke så stort endda, og så er det forøvrigt en helt fin måde at afholde folk fra at pille i en rute for derefter at spørge om support til noget de selv har spolleret Grin
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: