Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
OHJ screenshots...

Udskriv debat

  OHJ screenshots...
Skrevet af , 16/2-2005 19:36 (#1)

hej alle sammen....

tak for den hjælp der er kommet.... jeg ved ikke om der er fejl med den nu... for jeg har siddet og arbejde på OHJ banen hele dagen Smile det kan værer jeg er heldig det er slut med fejl... men det ser vi på...

jeg tror jeg kan sende nogen billeder fra første sted jeg bygger op i aften Smile... ( og ja... det er holbæk..... jeg håber da i ville kunne lide det arbejde jeg har lavet på det..... hvis den evt. må ligges op Smile men der er langt vej endnu... så det ses der på til sidst Smile )
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: OHJ screenshots...
Skrevet af BlackChart, 16/2-2005 20:02 (#2)

Du skal da være mere end velkommen til at ligge den her på siden Wink
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

SV: OHJ screenshots...
Skrevet af , 16/2-2005 21:32 (#3)

ja men nu er det jo det nogen siger af ham der lavet VsjDK måske har eneret på området :-/ så jeg ved ikke om den måske ville få lov til opload.... men what the hell... det er noget der skal tænkes over til den tid Pfft ( jeg tror jeg ville prøve af se hvordan Signalerne jeg har sat ser ud i mørke Pfft..... )

og ser på hvordan den næsten færdige Holbæk station ser ud....

P.S.... jeg opsætter måske nogen billeder op af Remisen..... jeg har prøvet af lave den så godt som muligt, efter hvad jeg nu havde af ting til det...
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: OHJ screenshots...
Skrevet af BlackChart, 16/2-2005 22:12 (#4)

Så længe du ikke stjæler noget af hans kan han være helt og aldeles ligeglad...Der er ikke noget der hedder eneret ved sådan noget Grin
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

SV: OHJ screenshots...
Skrevet af , 16/2-2005 22:39 (#5)

fedt nok Smile så det vil været helt iorden jeg lavet ruten og udgav den under mit navn?.... det lyder fandme godt Pfft

hmm... men jeg kan se jeg har nogen start problemmer af lige vel... men jeg kommer med screenshots af Holbæk Remise som jeg blev færdig med her til aften Pfft

Stationen er desværrer ikke helt færdig endnu... fordi jeg mangler af gører perronerne passagervenlige og sætte perroner ved spor 1 og 0 :-/... men signaler ind og ud fra Holbæk imod Nykøbing Sj er sat.. og signalerne imod Roskilde... ( der er måske nogen problemmer der... synes et af signalerne ser lige forkerte ud... men det er lige meget det bliver rettet når jeg kan... ) Smile
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: OHJ screenshots...
Skrevet af , 16/2-2005 23:29 (#6)

Så har jeg taget et billede af en del af Remise området i Holbæk.... så er det bare om hvad i synes.... ( Desværrer har jeg klokket i det med højde imellem Remise området og Stationen så de står oppe på samme plan... hvad de normalt ikke gør.... og jeg har desværrer ikke lavet den helt korrekt ved broen som togene pleger af kører over kan jeg ikke få placeret igen pga. jeg klokkede i højen på stationen og de verse ting... ( men når ja... jeg er nybegynder til dette...

Screenshottet af Remiseområdet ( en del af den )


Vedhæftede billeder:

Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: OHJ screenshots...
Skrevet af Steamhammer, 17/2-2005 08:01 (#7)

Lad os lige slå én ting helt fast: INGEN har eneret på hverken ruter eller materiél, MED MINDRE du bruger dele af noget som andre har lavet!

>Edit: Og det gælder selvfølgelig ikke bygninger mv. som du sætter på din rute, men mere hvis du f.eks. låner dele af en strækning som en anden har lavet. Edit slut<

Så selvom en anden allerede har lavet en rute eller f.eks. en vogn, så kan alle og enhver lave den igen, hvis de har lyst, så er det op til os andre at vælge hvad vi vil bruge, så klø du bare på Lp2! Grin

Det du har lavet hidtil ser meget lovende ud, lad os endelig se mere efterhånden som du kommer videre! Smile
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

SV: OHJ screenshots...
Skrevet af , 17/2-2005 15:33 (#8)

hmm... jeg ved der også er nogen problemmer med af hvis man skal nå af komme fra Holbæk til Stenhus indenfor en normal køreplan ( IRL køreplan... ) men den er faktisk ved et held blevet så det tager 1 minut og 5 sekund ved 35 km/t fra Holbæk til Stenhus.... så er der okay tid til udkøresel fra Holbæk imod Stenhus Pfft

jeg har et screenshot fra Stenhus trinbræt....

toget på billedet er en speciel testtog jeg fik til testen af banen hen af vejen


Desværrer har jeg problemmer med hvordan man gør perroner mulige af optage og afsætte pasaggere til/fra Sad

Hilsen Brian hansen / Lp2


Vedhæftede billeder:

Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: OHJ screenshots...
Skrevet af lbr40, 17/2-2005 15:55 (#9)

Hej lp2,

Du skal finde noget der hedder Platform (marker) i RE\Object selector. Denne placeres på sporet ved enden af perronen og "trækkes ud" til modsatte ende af samme peron. I Platform markerens infoboks skrives stationsnavn og spor-nr. m.v.
Brugers avatar
lbr40

Ekspert



Antal indlæg: 1993
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

SV: OHJ screenshots...
Skrevet af Holbrook, 17/2-2005 16:00 (#10)

Kommer lige med et billede af Stenhus Trinbræt
Brugers avatar
Holbrook

Ekspert



Antal indlæg: 1657
Tilmeldt: 10/4-2004
Bopæl: Ballerup
Alder: 36
Status:

Hilsen Bjarke Hvass
www.holbrook.dk

SV: OHJ screenshots...
Skrevet af , 17/2-2005 17:45 (#11)

mange tak.... Smile det kan jeg bruge.... men perronerne bliver ikke udsmykket endnu.... ( jeg vil først lige sikre mig af Skinnerne ligger som de skal Smile
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: OHJ screenshots...
Skrevet af lbr40, 17/2-2005 18:07 (#12)

Hej lp2,

Udsmykningen af ruten (huse, træer m.v) bør du vente med indtil du har lagt ale skinner korrekt. Surt arbejde, hvis du skal fjerne / rette alle objekter, hvis du skal justere skinneføringen.
Derimod synes jeg, det er en god idé, at placere perroner og Milepost efterhånden som strækningen skrider fremad.
Brugers avatar
lbr40

Ekspert



Antal indlæg: 1993
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

SV: OHJ screenshots...
Skrevet af , 17/2-2005 18:28 (#13)

ja men det er jeg også inde på af jeg venter med træerne og husene i starten.... men Vejene vil komme sammen med skinnerne


desværrer er det så sådan er der er klokkede i den ved Holbæk så der ikke er broerne som de ellers kører over :-/

hilsen Lp2
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: OHJ screenshots...
Skrevet af lbr40, 17/2-2005 19:42 (#14)

Hej igen, lp2,

Du kan f.ex. lægge et lille skinnestykke som mæeke, der hvor du vil have en bro eller underføring.
M.h.t. vejenes placering lægger du et lille stykke vej i den rigtige retning for at markére, hvor de skal være. Vent med at lægge vejene indtil du har tjek på terainet.

Jo, jo, der er meget at lære og holde styr på... Grin
Brugers avatar
lbr40

Ekspert



Antal indlæg: 1993
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

SV: OHJ screenshots...
Skrevet af , 17/2-2005 23:51 (#15)

Hejsa Lp2
Nice work, gå bare derudaf, så holder vi kaffepase ved vig, og rivegilde i Nykøbing Sj. SmileSmileSmileSmile
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: OHJ screenshots...
Skrevet af , 18/2-2005 13:55 (#16)

lol.... jaja... men nu skal jeg lige se hvad pokker de nye fejl er for noget.... for nu for jeg konstant fejl ved nogen linie 1050 :-S
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: OHJ screenshots...
Skrevet af , 18/2-2005 14:45 (#17)

Hej Brian.

Det er da noget af et projekt du er gået igang med,men super,held og lykke med ruten,jeg kan sende LJ M38 op med flere skinner da den ikke har noget for,forsat god arbejdsløst.
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: OHJ screenshots...
Skrevet af , 18/2-2005 14:46 (#18)

og ja... lad mig sige det sådan.... det er retter sagt umuligt af undersøge..... da der ikke er flere linies end 790.... så jeg ved ikke.... er det noget man skal skrive i den øverste linje.... ved hjælp af den kode eller hva?
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: OHJ screenshots...
Skrevet af , 18/2-2005 14:48 (#19)

mange tak for det Hæhæ Pfft men jo tak Jan.... men så kan du også se hvorfor min aktivitetsarbejde er stoppede bare for nogen månder, LOL Smile
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: OHJ screenshots...
Skrevet af , 18/2-2005 15:07 (#20)

Kan jeg godt forstå,det er ikke nemt med flere projekter på en gang,nu da du er nybegynder?
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Screenshots Andet 13 27-08-2010 22:29
North American Screenshots Andet 1 01-10-2007 19:29
Winter Screenshots Andet 6 11-09-2007 23:15
Kuju Official Screenshots 17/08/07 Andet 1 17-08-2007 19:09
EA Screenshots Andet 7 17-08-2007 11:59
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: