Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
Testpanel

Udskriv debat

  Testpanel
Skrevet af Ghosttrain, 11/11-2004 08:41 (#1)

Hej med Jer
Brian ( Loke ) er ind på noget helt rigtigt med hensyn til rutebygning, nemlig et testpanel sammensat af brugere med forskellige PC'er med forskellig maskinkraft. Kan der laves et sådant fast panel ville det være en god ting. Min ide er så at dette testpanel kun skal teste ruterne for fremrate, lave en lille rapport til rutebyggeren, så denne måske kan ændre lidt hist og her på ruten så den ikke er så tung at danse med for brugere med mindre PC'er. Det er ikke min ide at testpanelet skal være egentlige betatestere ( Jeg har ihvertfald mine egne som er vældigt gode )
Lad mig høre hvad i andre mener, samt om der er nogen der kunne tænke sig at være med i sådant et panel.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<


SV: Testpanel
Skrevet af lbr40, 11/11-2004 12:43 (#2)

Hej Erich,

God idé! Jeg er interesseret. Har selv proplemer med de "store" ruter.

Hilsen
lbr40
Brugers avatar
lbr40

Ekspert



Antal indlæg: 1993
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:


SV: Testpanel
Skrevet af Malle84, 11/11-2004 13:18 (#3)

Det kunne da være en god idé.. Og det kunne jeg da også godt tænke mig. Jeg har to PC'er med MSTS på. En mindre god, og en rimlig god.

Den ene er bare en normal famillie pc, og den anden er lige købt for et par måneder siden..


HÃ¥ber at panelet bliver oprettet engang.. Wink
Brugers avatar
Malle84

Medlem



Antal indlæg: 189
Tilmeldt: 7/5-2004
Alder: 39
Status:


SV: Testpanel
Skrevet af 95mira, 11/11-2004 15:23 (#4)

Jeg vil da også gerne være med i sådan et panel. Som jeg allerede har sagt i Brians (Lokes) tråd kører jeg med MSTS på en gammel oldsag med 866 Mhz og 256 Mb-Ram
Brugers avatar
95mira

Ekspert



Antal indlæg: 1238
Tilmeldt: 10/4-2004
Alder: 34
Status:

MVH
Mikkel


SV: Testpanel
Skrevet af KimEast, 11/11-2004 15:56 (#5)

Nu vi er igang med paneler, ville jeg da foreslå, at der blev sat en nedre grænse på PC'erne. Eller dem med aktiviteter der skal offentliggøres, lige fortæller hvor mange RAM der egentligt bruges når der er tryk på. (Nogle af mine bruger ca 300MB RAM .....såå....). Smile Så kan dem med de små dværge af PC'ere vælge de store aktiviteter fra med det samme Smile MvH KimE
Brugers avatar
KimEast

Ekspert



Antal indlæg: 1344
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:


Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: