Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
DSB Gods NDK4,DK

Udskriv debat

  DSB Gods NDK4,DK
Skrevet af , 7/11-2004 13:08 (#1)

Hej Venner. Grin

Kan i fortælle mig om der er nogen som har lavet en DSB Gods aktivitet hvor man bruger en DSB MY 1159 til ruterne NDK4,eller Denmark1.0b
Patch 7.0,eller der er nogen som er ved at lavet sådan en,godt med Gods,fra Frederikshavn til måsk Århus,og selvfølig med trafik,og måske holdene godsvogn hist og her ved Stationerne. Grin Wink

Håber nogen kan hjælpe med dette,så en drøm bliver til virkelighed. Shock :roll: Wink
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: DSB Gods NDK4,DK
Skrevet af egon.weber, 7/11-2004 22:33 (#2)

Jeg kunne måske finde på at lave en tur fra Aarhus til Sjælland. Sådan en 4 timers tur der ender i Roskilde eller Kbh.! Var det en god idé?? Wink
Brugers avatar
egon.weber

Erfaren bruger



Antal indlæg: 582
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nordfyn
Alder: 65
Status:

Egon Weber.
Mail: egon.weber@tdcadsl.dk
MSN: egon_weber@hotmail.com


SV: DSB Gods NDK4,DK
Skrevet af Spor1, 7/11-2004 23:08 (#3)

Hi Jan !

I'm currently on a waitstate for Erichs New Route Denmark Electric and on Loke's VDK.
Even I will try to set up D-Nordliner to the 80'ies for Seeland Old Special.
So for me it could take a while doing an activity for Denmark 1.0b :cry:

Egon if you want to make the activity for Denmark 1.0b you have to split it into more parts. Shock
If you think of realistic traffic and station movements you will encounter problems if you will set up only one activity from Aarhus to København.
Once I made IC148 the Part running from Aarhus to KBH was only playable with reduced traffic and no station material and station movements.

Hilsen
Sven (spor1)
Brugers avatar
Spor1

Meget øvet



Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 15/4-2004
Bopæl: Frankfurt (Main)/Tyskland
Alder: 51
Status:


SV: DSB Gods NDK4,DK
Skrevet af KimEast, 8/11-2004 00:24 (#4)

UUH! Sidder og bakser med en godsrute mellem Vejle-Fredericia-Kolding.. Og der er TÆT trafik, især af gods, både foran een, bagved een, og mod een. Og denne type jeg laver kan have forsinkelser indbygget. Dvs kører man aktiviten flere gange blir de ikke helt ens. Tjaaa, at sende MY mod Sjælland kunne man forresten også godt finde på, hvem skulle forbyde dette?? *GGG* (man laver bare lige en dispensation gennem tunnellen Storebælt).
Brugers avatar
KimEast

Ekspert



Antal indlæg: 1344
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:


SV: DSB Gods NDK4,DK
Skrevet af egon.weber, 8/11-2004 00:28 (#5)

Ja! Du har ret, som sædvanlig Sven. Den skal nok laves i flere mindre aktiviteter, med af og pålæsninger + en del trafik. Så bliver det ikke så lange og trælse at køre, men svære og udfordrende, det kan jeg stå inde for! Har bare det "lille" problem, at jeg er ved at downloade alt materiel på ny. Da alt jeg lå inde med døde under en megafejl fra lille mig, under opsætning af min nye hd. Så der går et par dage, inden alt igen er installeret og jeg atter er klar til at kunne lave aktiviteter. Men bare rolig, jeg knokler på sagen, og denne gang, bliver alt, efeterhånden det er installeret, sikkerhedskopieret ud på cd'ere, så hvis uheldet skulle være ude igen, at en hd afgår ved døden, så kan jeg hurtigt få alt på plads igen. Wink
Brugers avatar
egon.weber

Erfaren bruger



Antal indlæg: 582
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nordfyn
Alder: 65
Status:

Egon Weber.
Mail: egon.weber@tdcadsl.dk
MSN: egon_weber@hotmail.com


SV: DSB Gods NDK4,DK
Skrevet af , 8/11-2004 03:46 (#6)

Hej Egon, Hvorfor deler du ikke din harddisk op i flere dele, så hvis skaden sker, er det kun C: drevet som skal formateres, eller efterses og ikke hele baduljen, og så have backup på en af de opdelte drev...................SmileSmile
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: DSB Gods NDK4,DK
Skrevet af , 8/11-2004 20:04 (#7)

Hej Venner.

Lyder godt alt sammen.
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: DSB Gods NDK4,DK
Skrevet af egon.weber, 10/11-2004 00:01 (#8)

gippermand skrev: Hej Egon, Hvorfor deler du ikke din harddisk op i flere dele, så hvis skaden sker, er det kun C: drevet som skal formateres, eller efterses og ikke hele baduljen, og så have backup på en af de opdelte drev...................SmileSmile


Det havde jeg osse gjort, men uheldig som jeg er, gik den HD med hele bacup i stykker, og da havde jeg formatteret den nye HD.
Men nu har jeg snart alt materiale på plads, mangler et par enkelte vogne fra thetrain.de så er alt ved det gamle igen. Havde heldigvis lidt af det helt gamle, såsom dobbeltdækkervogne og lidt andet godt på et par cd'ere. Så når jeg har alt på hd, zippakker jeg det i grupper så det passer på cd'ere. Så lægger jeg alt materiale og ruter derpå. Så hvis uheldet skulle gentage sig, skal jeg ikke bruge flere dage på at downloade det hele Wink
Brugers avatar
egon.weber

Erfaren bruger



Antal indlæg: 582
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nordfyn
Alder: 65
Status:

Egon Weber.
Mail: egon.weber@tdcadsl.dk
MSN: egon_weber@hotmail.com


SV: DSB Gods NDK4,DK
Skrevet af , 10/11-2004 05:19 (#9)

Ok Egon
Du kan da også tage nogle af de vogne jeg har liggende, hvis du kan bruge dem
Har også en del meget gamle Damptog liggende.
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: DSB Gods NDK4,DK
Skrevet af Tobias, 10/11-2004 09:58 (#10)

Henrik (Fredborg) har da lavet en del godsaktiviteter til NDK 4, blandt andet med Skagensbanens MY...... Hvor de så lige er blevet af efter at Gameaddons er lukket ved jeg ikke, men nogen kan jo spørge Henrik om han vil gøre dem tilgængelige igen.
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger



Antal indlæg: 510
Tilmeldt: 27/5-2004
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
NDK4 2006 Final Aktiviteter 8 03-06-2009 16:21
Aktivitet "Gods på lollandsbanen" vil ikke pakke u Aktiviteter 4 24-11-2007 00:44
Gammelt gods til Seeland Old Aktiviteter 3 03-03-2007 20:48
Gods på Lollandsbanen del 1 Aktiviteter 19 23-07-2006 15:21
Gods på Fyn(mærsk) Aktiviteter 3 30-05-2006 12:44
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: