Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
Aktiviteten Bakketur

Udskriv debat

  Aktiviteten Bakketur
Skrevet af rennil, 13/10-2004 13:08 (#1)

Hej alle.

Jeg synes, at aktiviteten er helt fin, men har dog et problem vedr. omløb på Klampenborg station.

Er det korrekt, at man skal stoppe på stationen. Koble fra og løbe om, når der er grønt. Efter omløbet kobler man igen på og hvis der stadig er grønt, trykker man stammen ud fra perronen og forbi sporskiftet.

Derefter køres fremad til dværgen, som ligger ned på det tidspunkt. Så kommer IC til højre for een. Lidt efter kommer en modkørende IC - her viser dværgen rød.

Efter at den modkørende IC er kørt ind til perron til venstre for en selv, ligger dværgen igen ned.

Derefter sker der ikke rigtig noget - man får permission denied, hvis man forsøger at få lov til at passere dværgen.

Lidt efter kl. 1050 får jeg pludselig meddelelse om at aktiviteten er slut på grund af en afsporing ??? Dette selv om jeg holder stille med bremsen aktiveret.

Hvordan kommer man tilbage til Hb??

MVH

René :?
Brugers avatar
rennil

Lidt øvet



Antal indlæg: 23
Tilmeldt: 25/4-2004
Bopæl: Nordsjælland
Status:



SV: Aktiviteten Bakketur
Skrevet af Kåre, 13/10-2004 22:51 (#2)

Er det korrekt, at man skal stoppe på stationen. Koble fra og løbe om, når der er grønt. Efter omløbet kobler man igen på og hvis der stadig er grønt, trykker man stammen ud fra perronen og forbi sporskiftet.


Ja, det er helt korrekt.

Derefter køres fremad til dværgen, som ligger ned på det tidspunkt.


1. Du skal holde tiden nogenlunde - d.v.s. du skal begynde på omløbet kl. 10:36 (så vidt jeg husker).

2. Du skal skubbe togstammen HELT hen til vendepunktet (således at det forsvinder helt fra spor-monitoren - det er der en del der forsømmer).

3. Så skulle dværgsignalet gerne vise grøn/gul når du begynder at køre hen mod det.

Lidt efter kl. 1050 får jeg pludselig meddelelse om at aktiviteten er slut på grund af en afsporing ??? Dette selv om jeg holder stille med bremsen aktiveret.


Hvis man stadig holder og "blomstrer" nord for KLA på dette tidspunkt, er der nogle af S-togene, der ikke respekterer signalerne og derfor støder de sammen - man skal altså ud af klappen.

M.v.h.
Kåre
Brugers avatar
Kåre

Medlem



Antal indlæg: 106
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: København
Alder: 74
Status:


SV: Aktiviteten Bakketur
Skrevet af rennil, 15/10-2004 18:06 (#3)

Hej Kåre

Mange tak for et godt og grundigt svar. Jeg er kommet til Kh. Det var form. som du sagde, at jeg ikke kørte langt nok tilbage - hen over pilen..

MVH

René
Brugers avatar
rennil

Lidt øvet



Antal indlæg: 23
Tilmeldt: 25/4-2004
Bopæl: Nordsjælland
Status:



SV: Aktiviteten Bakketur
Skrevet af Kåre, 15/10-2004 22:48 (#4)

Velbekomme

M.v.h.
Kåre
Brugers avatar
Kåre

Medlem



Antal indlæg: 106
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: København
Alder: 74
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
fejl på aktiviteten "københavn-nakskov" Aktiviteter 12 07-02-2008 19:04
Vigtigt!! Til DanLink aktiviteten Aktiviteter 12 11-09-2007 19:11
Jeres mening om Østerport-Sønderborg aktiviteten (DK2000F) Aktiviteter 41 09-11-2006 21:21
Problem i aktiviteten IP 430 Aktiviteter 5 19-11-2005 13:48
Problemer med S-tog Linie H aktiviteten Aktiviteter 10 15-08-2005 18:26
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: