Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
ANG: Aktivity Editoren

Udskriv debat

  ANG: Aktivity Editoren
Skrevet af , 15/9-2004 23:11 (#1)

Jeg har nogle spørgsmål omkring ovennævnte.

1. Hvis jeg vil lave en fast aktivitet, som er der i den tid jeg har spillet kørende, f.eks 4 godsvogne ved en station.

2. Hvis jeg vil have en ny udgangspunkt for alle maskiner, hvad skal jeg så gøre anderledes, i forhold til ovennævnte folder, som jeg kan se det, kun beskriver med et fast lokomotiv efter eget valg som udgangspunkt, men jeg kunne godt tænke mig at disse evt vogne, som står fast ved en station, eller vigespor, er der uanset hvilket tog man vælger, og tidspunkt på dagen....
Kan nogen hjælpe med det.
og hvis man vil lægge et spor til en havn i en by, hvilken emne skal jeg trykke på for at komme ind og gøre dette. Der er 4 muligheder når
Editors og Tools er åbnet.....Den øverste eller hvad.
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: ANG: Aktivity Editoren
Skrevet af Kåre, 18/9-2004 03:22 (#2)

gippermand skrev: Jeg har nogle spørgsmål omkring ovennævnte.


Ja Per, din entusiasme fejler ikke noget (57 indlæg i skrivende stund) men nu har du ikke fået svar på dette indlæg i over 2 døgn.

Ikke for at tage entusiasmen fra dig (det er fint med entusiasme), og ikke for at være uhøflig eller spille "skolelærer", men får du læst de vejledninger du har fået henvisning til Angry .

Prøv også evt. at læse "gamle" indlæg i de forskellige fora her på siden (de giver svar på meget) Wink .

Hvis du kører "udforsk rute" / "explore route" er der ikke andre tog end det du selv kører, så hvis du vil have nogle vogne stående på et sidespor eller lignende, må du lave en aktivitet i AE du kan køre. (Her kan du opstille alle de vogne du ønsker, ved at højre-klikke på sporet i AE og vælge menu-punktet "place consist" - så får du en liste over de "consists" der ligger i din concist-mappe, som du så kan vælge fra).

Hvis der ikke er nogen concist, der passer dig - må du lave et selv (kan laves i AE, men også i f.eks. Conbuilder).

Hvis du vil starte et bestemt sted fra (f.eks. Hovedbanen, som du har efterlyst flere gange), så må du lave en "path", hvis den ikke findes i forvejen (laves også i AE). Her vælger du så, hvor toget skal starte fra (Hovedbanen, spor ?), vælger hvilken vej det skal køre, og sætter så skiftesporene derud ad så det passer med der hvor du vil hen.

Håber du kan bruge det til noget.

M.v.h.
Kåre
Brugers avatar
Kåre

Medlem



Antal indlæg: 106
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: København
Alder: 74
Status:



SV: ANG: Aktivity Editoren
Skrevet af , 21/9-2004 01:45 (#3)

Takker, jeg har haft lidt problemer med pc, derfor først svaret nu....
Jo jeg læser og prøver, og kan sige, at jeg ved simple ting for jer, får min pc
til at gå ned, og skal starte op igen, det kan andre bevidne, så jeg læser prøver og lærer,
både til det gode og dårlige.....
men tak for svaret...............Jeg vil også prøve det du har skrevet....Tusind Tak
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Problemer med editoren! Aktiviteter 4 28-02-2006 21:41
Aktivitets editoren fryser ved ejen bane Andet 1 20-03-2005 12:57
Er det Editoren eller mig? Aktiviteter 8 10-11-2004 21:21
Activity Editoren Aktiviteter 2 29-08-2004 00:15
Nyt problem med editoren Aktiviteter 5 30-06-2004 22:32
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: