Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
Advarsel MOD "Sandpatch" og "Michigan Iron Or

Udskriv debat

  Advarsel MOD "Sandpatch" og "Michigan Iron Or
Skrevet af clauslr, 7/5-2004 22:29 (#1)

Stik imod de to foregående anmeldelser vil jeg på det kraftigeste fraråde nogen at købe "Sandpatch" og "Michigan Iron Ore" Ligeledes fra "www.mapleleaftracks.com". De er lige til kloakken. Det er godt nok samme firma, men der er altså himmelvid forskel tsk tsk... :?
Brugers avatar
clauslr

Medlem



Antal indlæg: 126
Tilmeldt: 15/4-2004
Bopæl: Rødovre
Alder: 51
Status:



SV: Advarsel MOD "Sandpatch" og "Michigan Iron Or
Skrevet af Henrik_F, 8/5-2004 12:23 (#2)

Ikke fordi jeg vil købe nogen af de ruter, men hvad er det der gør at de er lige til kloakken. Bare nysgerrig... Wink
Brugers avatar
Henrik_F

Lidt øvet



Antal indlæg: 47
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Aalborg
Status:

---
Henrik Fredborg
---


SV: Advarsel MOD "Sandpatch" og "Michigan Iron Or
Skrevet af clauslr, 8/5-2004 14:17 (#3)

Det er, at de stik modsat Kickong Horse Pass v2 og Bridge Line ligner noget fra rutebygningens barndom. Det værste ved dem er landskabet, som består af én trærække som ligner skiver af malet pap. Den trærække har de så brugt over det hele når der skal være noget beplantning. Det ser forfærdeligt kunstigt ud.

Jeg har kørt på ruten i en halv time tror jeg, og jeg gør det ikke igen før de har opdateret dem til den standard jeg jo kan se de kan præstere. Skinnerne var også grimme og dårligt lagt. Signalerne var derimod ok og mindede lidt om dem på Northeast Corridor.

Der er så stor forskel på dem at jeg slet ikke kan forstå at de kan stå side om side på hylden.

Køb de to andre og få de dårlige gratis i nakken af mig Wink så ville du kunne se hvad jeg mener. Jeg ville ikke lægge noget screenshot ud af miséren da det uvægerligt ville få Kicking... og Bridge... til at stå i et dårligt lys. Hvad synes du om Kicking og Bridge ud fra det du kunne se her Angry
Brugers avatar
clauslr

Medlem



Antal indlæg: 126
Tilmeldt: 15/4-2004
Bopæl: Rødovre
Alder: 51
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
"DR laver togturs-tv efter norsk model" Real-Life-Tog 49 25-12-2011 04:49
De der "skilte"? Real-Life-Tog 5 24-03-2011 22:34
3 stk "På sporet af" bøger Sælges 3 26-02-2011 15:46
MY 1201-1202 "Marilyn Monroe" Real-Life-Tog 2 04-02-2011 23:05
"Københavns Lufthavne og DSB indgår strategisk partnerskab" Real-Life-Tog 2 14-12-2010 00:45
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: