Ja Knud send den bare til mig, du har adressen - tror jeg.
Og så vil jeg da gerne lige komme med en kommentar til de forskellige indlæg i denne tråd:
De fleste gange kan de spørgsmål man har klares via én af de omtalte guider, men selvfølgelig kan der være ting man ikke forstår i disse.
For mit eget vedkommende har jeg oversat et par stykker, men da det er sket på frivilligt basis og jeg ikke er pædagogisk uddannet, så skulle det da undre mig meget om ikke der var en vending eller to som kan virke uforståelig på nogen og her er det jo så at JEG syntes vi er gode til at hjælpe hvis nogen har supplerende spørgsmål, men vi kan da sikkert blive meget bedre, ingen tvivl om det.
Og som Knud så rigtigt skriver, så hænger det du skriver om ordblinde ikke rigtigt sammen Per, for her i forum er det jo også det skrevne ord, som vel er lige svært uanset om det er i en guide eller her i forum?
Så kan pågældende jo bare spørge igen!
Jeg syntes da jeg gentager mig selv mange gange med at påpege at der IKKE findes dumme spørgsmål, tværtimod, folk spørger jo ikke for at genere én, men fordi de ikke forstår et eller andet.
Det jeg har observeret mht. "dumme svar" er når folk bare skriver noget som: "Det virker ikke", eller lignende, men så syntes jeg da vi forsøger at få lokket lidt mere ud af pågældende for at kunne spore os ind på hvad der er galt.
Og hvorfor i alverden skulle vi blive sure på dig Per?, det begriber jeg ikke...