Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
Ny rute

Udskriv debat

  Ny rute
Skrevet af , 14/5-2005 20:44 (#21)

Nej det er rigtigt Knud.
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: Ny rute
Skrevet af , 14/5-2005 21:29 (#22)

Hejsa allesammen.
Er næsten lige hjemvendt så jeg har ikke lavet meget idag. :lol:

Hejsa Jørgen det med AI tog er der må lave hvis de vil det, og ja Knud det er en sporvognsrute med sporvogne som ligger på min side, og måske andre steder, men der vil følge et materielliste med, og der skal bruger både Tramtracks /Xtracks og Newroad, ja det var meget..............Her får i den endelige ruteliste, som er lavet så godt det var muligt. :lol:
Jeg er ikke helt færdig med ruten manger 3 gader + baggrund så skulle den være færdig til test, og håber at den vil bestå........ Wink


Vedhæftede billeder:

Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: Ny rute
Skrevet af , 14/5-2005 22:47 (#23)

Ja jeg vil lige lægge et natbilled med her. :lol:


Vedhæftede billeder:

Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: Ny rute
Skrevet af bjarkejhh, 15/5-2005 09:44 (#24)

hej per mega flot rute jeg glæder mig til at køre sporvogn
Brugers avatar
bjarkejhh

Meget øvet



Antal indlæg: 205
Tilmeldt: 6/1-2005
Alder: 32
Status:

Hilsen

Bjarke Juel Helt Hansen

SV: Ny rute
Skrevet af KingBlackAss, 15/5-2005 23:46 (#25)

WoW... ser bare Nice ud.. Smile
Brugers avatar
KingBlackAss

Medlem



Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 10/4-2004
Bopæl: Ishøj
Alder: 37
Status:

Mange Hilsner.. Nick

SV: Ny rute
Skrevet af , 16/5-2005 01:35 (#26)

HULK HULK....................................snøft.
Under min save forsvandt alt fra Tv byen samt havn og den sidste del ned mod banegården, alså et stort stykke, men jeg har en back up, dog af ældre omgange, så jeg skal bygge ý op igen. Jeg prøver på at lave den som i har set på de foto, men ellers er det meget nær ved.
Ruten var kommet så langt at jeg skulle have en til test, men nu går der nok 14 dage mere....... :cry: :cry: :cry:
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: Ny rute
Skrevet af jorgenandersen, 16/5-2005 02:54 (#27)

Hej Per,

Det var godt nok surt show! Der ligger et par Tramtracks på din side, hvilken en skal man bruge?

Jörgen i Colorado
PS: Hvad er det med Fiskerækkerne?
Brugers avatar
jorgenandersen

Erfaren bruger



Antal indlæg: 736
Tilmeldt: 29/4-2004
Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA
Alder: 76
Status:


SV: Ny rute
Skrevet af , 16/5-2005 03:14 (#28)

Hejsa Jørgen.
Ja det er det godt nok et surt show, men så kan jeg måske gøre udseende bedre.....
Du skal vælge den sidste der ligger af Tramtracks, og indeni ligger der nogle zip som du udpakker og følger, hvis der skulle være knas, så læg for en sikkerheds skyld Shapes filerne, inden i den rute du skal bruge, så ved jeg at den virker, idet at med andre ruter så er der en install bat som henter filer fra andre steder det er der ikke her.
Fiskerækkerne, er fordi jeg bor ved vandet hvor der landes mange fisk hver dag, og at byen oser af fisk.....derfor. SmileSmileSmileSmile
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: Ny rute
Skrevet af , 22/5-2005 23:25 (#29)

Hejsa gode borger.
Ruten er næsten samlet igen, dog i en anden version, jeg mangler bare 300m.
Der bliver som sagt en ændring da alt fra kasernen og udaf gik tabt, men nu er den bygget op igen, med animeret fly som lander i lufthavnen, og animeret containerskibe som sejler både ud og ind i havnen. Der bliver Linie-1 . 2 . 3 . 5 og 14 som turist linie. Desuden kan man køre godstog fra stationen til havnen over bakketoppen eller retur. I havnen er der modtagerspor, så man har mulighed for at komme om på den anden side af godsvognene. I havnen er der animered kraner for træ og container.
Jeg lægger nogle foto fra ruten op af det nye senere. Jeg har dog et stort problem???????
Jeg har prøvet at pakke den da jeg har emner liggende for ca. 1.1 Gb og hvis man fjerner de overflødige ting, skulle den gerne komme ned på omkring 500-800 Mb udpakket, men jeg kan ikke pakke den, da den melder fejl, hvis jeg instalere den igen, da en hel del ace filer ikke kommer frem igen. Hvad gør jeg. Jeg har også den fejl i spillet, at det som ligger i ref filen ikke alt sammen er tilgængeligt i listen over emner man kan vælge...........er der en god hjælper.....Tak.

Jeg vil lige sige at det er ikke en by vi kender, så derfor kalder jeg den for Klamby..........
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: Ny rute
Skrevet af , 23/5-2005 02:21 (#30)

Hejsa,....
I kan inde på min side, under Download aller nederst i mappen "Fra min rute" Se alle de billeder som er taget fra ruten, og som i ser er der både en sporvognsrute, men også en togrute hvis man vil det. Så mangler vi bare at løse mit problem fra rubrikken oven over.... SmileSmile
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: Ny rute
Skrevet af , 26/5-2005 02:39 (#31)

Klamby er færdig.............. :lol: :lol: :lol: :lol:
Nu mangler jeg bare at pakke den, men det skal gøres på en ordenlig måde så intet går tabt. Jeg havde tænkt mig at brænder den over på en cd i næste uge, og så ville jeg høre, om hvem som vil teste den, samt pakke den ned for mig, Jeg mangler nemlig også at sætte signaler, både til tog og sporvogne, så bilerne stoppe når man svinger. :lol:
Så jeg vil prøve at brænde 3 stk og lade den testet, dog skal en af dem som tester kunne udføre det ovenfor skrevne opgaver for mig, hvis alså nogen vil det. Her er lige 2 nye fote foruden dem på min side og håber at i syntes om det.


Vedhæftede billeder:

Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: Ny rute
Skrevet af Haddok, 26/5-2005 11:14 (#32)

hej gipper


jeg kan godt teste hvis det er kan jo se det er en meget flot rute du har fået lavet


Hilsen Henrik
Brugers avatar
Haddok

Meget øvet



Antal indlæg: 292
Tilmeldt: 26/2-2005
Bopæl: Smidstrup
Alder: 50
Status:


SV: Ny rute
Skrevet af 95mira, 26/5-2005 12:38 (#33)

Hej Per! Jeg vil da også gerne melde mig frivilligt! Både som tester, og som signalsætter, hvis det skulle være nødvendigt! Wink Jeg har ikke selv Route Riter, men jeg vil gerne prøve at hjælpe dig med at pakke på din egen computer næste gang vi ses!
Brugers avatar
95mira

Ekspert



Antal indlæg: 1238
Tilmeldt: 10/4-2004
Alder: 34
Status:

MVH
Mikkel

SV: Ny rute
Skrevet af KingBlackAss, 26/5-2005 18:44 (#34)

WooooooW det ser godt ud....

Glæder mig.. men kan detsvære ikke hjælpe selvom jeg godt ville.
Brugers avatar
KingBlackAss

Medlem



Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 10/4-2004
Bopæl: Ishøj
Alder: 37
Status:

Mange Hilsner.. Nick

SV: Ny rute
Skrevet af knudbe, 27/5-2005 00:36 (#35)

Jeg kan ikke se billederne i stort format. Firefox melder at der er fejl i billedet/filen så det ikke kan vises.
Er det kun hos mig der er denne fejl?
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: Ny rute
Skrevet af knudbe, 27/5-2005 00:55 (#36)

Jeg har netop set under "Bugs" er det er et generelt problem i øjeblikket.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: Ny rute
Skrevet af , 27/5-2005 02:39 (#37)

Har fundet 2 Tester til ruten, så hvis det ikke lykkes hos mikkel,mangler jeg en som kan pakke den rigtig, men det vil jeg isåfald vende tilbage til senere SmileSmileSmile
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: Ny rute
Skrevet af Buddaklovn, 29/5-2005 21:45 (#38)

gippermand skrev: Hejsa allesammen.
og der skal bruger både Tramtracks /Xtracks og Newroad, Wink



Kan man/du ikke lave det sådan at den indtallere "Tramtracks /Xtracks og Newroad" når indtallere ruten?.... det ville være en stor hjælp til sådan nogle som mig som ikke kan finde ud af at gøre det manuelt!


PS. Den rute ser FANMA godt ud!!!!! Grin Grin

M.v.H Martin Grin
Brugers avatar
Buddaklovn

Begynder



Antal indlæg: 1
Tilmeldt: 29/5-2005
Status:


SV: Ny rute
Skrevet af , 30/5-2005 08:13 (#39)


Kan man/du ikke lave det sådan at den indtallere "Tramtracks /Xtracks og Newroad" når indtallere ruten?.... det ville være en stor hjælp til sådan nogle som mig som ikke kan finde ud af at gøre det manuelt!

Det du foreslå her, kunne selvfølgeligt være rart, men da nogen har lavet et program som selv lægger filer ind hvor de skal, ja så er det ikke lige til at ændre da alt kræver tilladelser.
Jeg mener at XTracks selv pakker sig ud, så den skulle der ikke være problemer med, hvad angår de 2 andre, skal jeg se om de kan laves på samme måde, ellers må du tage det som de er, men jeg skal nok give en vejledning i readme filen, da man burde læse den inden man starter på nogen ruter.
Du kan have som en start denne vejledning.........At da man Altdig skal have både Xtracks og Newroad installeret før du lægger ruter ind, ja så mangler du bare Tramtracks, se det var jo ikke den helt store opsætning vel Wink Wink
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: Ny rute
Skrevet af Steamhammer, 30/5-2005 12:53 (#40)

Xtracks findes skam også i en selvudpakkende udgave bl.a på http://www.oldtimerklubben.dk !
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hjælp til en Danmark 2000 rute! Ruter 12 23-05-2014 12:19
dansk rute Ruter 3 19-01-2012 12:09
Ny rute til RW2 Ruter 2 18-03-2011 22:57
Problemer med rute og skinne lægning Ruter 8 15-03-2011 19:35
Kunne Det Ikke Være Fedt med en rute fra thy Ruter 12 27-05-2010 23:19
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: