Helt sikkert. Vi håber vel også alle på, at Morten får fundet fejlen og fundet lysten til at gøre det færdigt. De billeder vi har set af det indtil videre, viser jo tydeligt, at vi selv har folkene som kan gøre det.
Jeg har hele tiden troet og håbet på, at når først det første stykke rullende materiel er på skinner i RW, så skal der nok komme flere.
I forhold til den tråd, som jeg mere eller mindre indirekte er skyld i på UTK, så kommer der nu opbakning fra flere lande. F.eks et par stykker fra Frankring, en enkelt eller to fra Tyskland (ICE som dem der kører på DK2000 ikke kan undgå at møde. Mange objekter er lavet af ham).
Englænderne mener jo stadig, at det må være op til 3.parts at bygge til deres respektive lande. De glemmer bare, som den seneste point også påpegede, at RW fra start har en masse objekter og ruter fra England. Det gør det alt andet lige nemmere og sjovere at gå igang. Erich har måtte bygge DK2000 med tyske og engelske objekter. Heldigvis er der nu blevet konvertert nogle danske bygninger, og det pynter rigtig meget.
Jeg kan kun opfordre alle, som har evnerne, maskinerne, tiden og interessen
til at bygge noget dansk materiel til RW. Vi har som sagt ikke tradition for købemateriel her i lille Danmark.
Bab