Ja jeg er også lidt skuffet, men tror måske at skuffelsen går lidt i sig selv igen når vi ser hvad Kuju finder på henad vejen.
Savner også lidt flere ruter og materiel, men håber og tror på, at den amerikanske udgave bliver tilgængelig for os EU borgere som freeware addon på et tidspunkt og omvendt. Umiddelbart synes jeg nemlig også at det er en høj pris at betale for så lidt og for et produkt som ikke har nær de samme features som MSTS - f.eks eget valg af årstider, tidspunkt og større mulighed for at vælge consists uden at skulle grave dybt i world-editor.
Og aktivitetsudbuddet er ganske enkelt en fornærmelse indtil videre.
Samlet set burde man nok kunne ha' forventet en kraftig forbedring ifht MSTS, omend ikke andet så på baggrund af Kuju's tidligere erfaringer med førnævnte simulator. Variation er efter min mening et ikke eksisterende begreb i KRS.
Grafikken er fin, men dog ikke imponerende. Og den er nok temmelig hardcore for mainstream computere kan jeg forestille mig.
Og så kan jeg da røbe en lille hemmelighed!
Indtil der sker noget mere fra Kuju i form af patches, updates og addons, har jeg lagt KRS på hylden igen og er vendt tilbage til gode gamle fejlfyldte MSTS og de fantastiske ruter fra 3DTrainstuff og Erich (Frankenstein)