Hold da op de er da rigtig flotte og ligner også (Bare lidt Klodset ) alfa omega er at de er meget svære at lave jeg prøvede selv engang at lave en Lego model af en MZll men gavop!!!
MF_5075
Lidt øvet
Antal indlæg: 28
Det var faktisk Lego World jeg sad og googlede på, da jeg faldt over den danske hjemmeside der. Men overvejer faktisk om jeg skal i Parken den weekend.
stigc skrev: Mon DSB indsætter specielle 'LEGO tog' fra
Internt i DSB, går togsæt generelt under tilnavnet Lego-tog. Netop af den årsag at man kan sætte flere på hinanden. Øresundstogene er dog, og bliver Ikea-tog.
stigc skrev: Mon DSB indsætter specielle 'LEGO tog' fra
Internt i DSB, går togsæt generelt under tilnavnet Lego-tog. Netop af den årsag at man kan sætte flere på hinanden. Øresundstogene er dog, og bliver Ikea-tog.
Lego klodser bliver også flere steder brugt til at "huske" hvor man stiller materiellet, Helgoland og Taastrup(s-tog) bruger bl.a. den løsning så vidt jeg husker. (Man har så en klods med hvert materielnummer, og evt. en sportavle med knopper)
AndreasM
Erfaren bruger
Antal indlæg: 681
På lokalbanens værksted i Hillerød bruges bare magneter. Men LINT er såvidt jeg ved ikke magnettog Spøg til side, det ser rigtig flot ud med det lego. Er der nogen, som ved, hvilket størrelsesforhold de små LEGO togbaner i LEGO land har? Jeg synes der er noget om at det er lidt større, end de LEGO tog, man køber i butikkerne.
PB
Meget øvet
Antal indlæg: 426