Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
Underlig

Udskriv debat

  Underlig
Skrevet af , 23/6-2005 13:39 (#1)

Jeg har 2 ruter kørende, men har nogle underlige problemer, håber at nogen har gode råd.

På den ene bane, kan jeg placere ting i den tile som er ved banegården, og køre tog derfra, men ankommer jeg, ja så fryser billedet lige før perronerne, og kommer med en send report.

Den anden kan jeg placere objeckter på Banegårdsterrænnet, men jeg kan ikke sende tog fra Stationen, da den kommer med et send report, inden den er færdig med at køre spillet ind.

Hvem har gode råd???????????? Wink
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: Underlig
Skrevet af , 23/6-2005 23:34 (#2)

Er der ingen som kan give et godt råd, jeg kan sige at ingen af de tile har objekter på mere end 1000 stk, så det kan ikke være det...........????????????????????????????
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: Underlig
Skrevet af Ghosttrain, 24/6-2005 00:00 (#3)

Hej Per

Kan du "besøge" begge steder i ruteeditoren uden problemer, hvis ja, prøv at checke for fejl i sporsystemet, og herefter check dine signaler hvis du har brugt sådanne. Forkert opsatte signaler kan give det problem du har. Er der sporskifter du skal igennem ? hvis ja, prøv at skifte spor under en testkørsel INDEN du når stedet vhor du får "send rapport". Disse ting kan muligvis give dig et fingerpeg om hvad der kan være galt.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

SV: Underlig
Skrevet af , 25/6-2005 06:30 (#4)

Hejsa Erich
Ja jeg kan i editoren komme ind i begge tile og lægge eller fjerne ting, og der er ingen signaler endnu og samtlige spor er gået efter, dog kan jeg på den ene, ikke hente spillet frem i train, da den melder fejl før ruten er kørt ind i spillet........og jeg kan ikke se hvor fejlen kunne ligge, kan en lydfil lave ravage som dette her,hvis den er for stor. Angry
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: Underlig
Skrevet af Ghosttrain, 25/6-2005 12:29 (#5)

Hej Per

Ja det kan den godt.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<


SV: Underlig
Skrevet af , 26/6-2005 11:28 (#6)

Hej Erich,
Jeg vil så lige gå lydfilerne efter
Tak for svaret...........SmileSmile
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
En meget underlig fejl Ruter 14 10-07-2005 23:32
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: