Forum » RailWorks / Train Simulator 2012 - 2014 » Andet
Ny PC.

Udskriv debat

  Ny PC.
Skrevet af MetroHenrik, 5/11-2014 10:23 (#1)

I 2011 købte jeg en bærbar, som nu er ved at være slidt op. Den kan i øvrigt heller ikke køre SIM. Nu er jeg ved at varme op til at købe en ny bærbar pc.
Hvilke specifikationer skal jeg gå efter for den kan køre RailSIM?
Jeg købte i julen 2010 spillet via Steam, men har, som i nok kan regne ud, slet ikke spillet det. Nu kunne det jo være godt at komme i gang.

Men som skrevet, hvad skal jeg gå efter?

Henrik
Brugers avatar
MetroHenrik

Medlem



Antal indlæg: 61
Tilmeldt: 17/5-2006
Bopæl: Ringsted
Alder: 57
Status:



SV: Ny PC.
Skrevet af Repti, 6/11-2014 12:07 (#2)

Du kan finde minimumskrav her http://store.steampowered.com/app/24010

Men bemærk at det er minimumskrav til en PC. En bærbar skal højst sansynlig være noget kraftigere.
Brugers avatar
Repti

Lidt øvet



Antal indlæg: 15
Tilmeldt: 1/12-2004
Status:

Hilsen Jacob

SV: Ny PC.
Skrevet af arned02, 10/11-2014 03:12 (#3)

Hvis du vælger at køre Trainsimulator (TrainWorks) på en bærbar PC, skal den være på min. 2.8 GHz (dual---), og absolut have et selvstændigt godt grafikkort, - altså ikke et såkaldt "onboard". Desuden vil det være godt med min 4 GB ram, - helst 8 GB.
Lenovo har nogle bærbare som opfylder disse krav, men der findes sikkert også andre mærker, der opfylder dette.
Det må være andre medlemmer, som har erfaring med bærbare og Trainsimulator.
Brugers avatar
arned02

Begynder



Antal indlæg: 3
Tilmeldt: 3/4-2009
Status:


SV: Ny PC.
Skrevet af arned02, 16/11-2014 23:45 (#4)

Der er åbenbart ikke nogen, der har erfaring med bærbar og Railworks. Men er du kommet videre Henrik? Det kunne være spændende at høre.
Brugers avatar
arned02

Begynder



Antal indlæg: 3
Tilmeldt: 3/4-2009
Status:



SV: Ny PC.
Skrevet af knudbe, 24/11-2014 10:52 (#5)

arned02 skrev:
Der er åbenbart ikke nogen, der har erfaring med bærbar og Railworks. Men er du kommet videre Henrik? Det kunne være spændende at høre.


Jeg kører da sekundært TS15 på bærbar, men primært på min stationære...
Min bærbare er en ACER V3-771G-53216G1TMakk og jeg kan køre rimeligt fornuftigt på alle ruter bortset fra Northern Europe.
Efter specifikationerne skulle den bærbare være kraftigere end min stationære, men alligevel er den stationære langt bedre til TS15. Min anbefaling er at hvis ikke man af andre grunde vil vælge en bærbar, så køb en stationær,
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: